خبرهای داغ:
همزمان با هفته ی دفاع مقدس نمایشگاهی با عنوان گرامی داشت ارزشهای دفاع مقدس و تجدید میثاق با آرمانهای شهدای هشت سال جنگ تحصیلی در دانشگاه پیام نور مرکز اسلام آباد غرب برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۲۴۲۴۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه،  دکتر پرندین رییس دانشگاه پیام نور درآیین افتتاح نمایشگاه گفت: یکی از رسالت های مهم فرهنگی دانشگاه دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای ارزشمند دوران دفاع مقدس برای نسل جوان بویژه دانشجویان است، در راستای بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العال)  که بزرگداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهادت نیست نمایشگاه هفته دفاع مقدس در این واحد دانشگاهی برگزار گردیده است.

بهمن حیدری زاده سرپرست دفتر بسیج دانشجویی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی شهرستان اسلام آباد غرب افزود: بمناسبت هفته ی غرور آفرین دفاع مقدس بر آن شدیم که به رسم یادبود نمایشگاهی برای شناساندن رشادت های شهدای مدافع اسلام و کشور عزیزمان به قشر دانشجو و جوانان نسل جدید در محل دانشگاه برگزار کنیم.

 

وی افزود: نمایشگاه هفته ی دفاع مقدس در بخشهای مختلف:لایه های پنهان جنگ، رشادتها و ایثارگری رزمندگان اسلام و تجاوز رژیم بعث عراق به سرکردگی دیکتاتور سر سپرده استکبارجهانی(صدام) را به تصویر کشیده است.
 
در بخشهایی از این نمایشگاه برای آشنایی بیشتر نسل جوان با وقایع و رویدادهای جنگ تحمیلی و یادآوری صحنه هایی از مردانگی، غیرت، ایثار و مقاومت، دشمن ستیزی و ولایتمداری ملت سرافراز ایران و توطئه های دشمنان در قالب جنگ نرم به تصویر کشیده شده است.
 

گفتنی ست؛ زمان بازدید دانشجویان ازاین نمایشگاه ۳۱ شهریور تا ۶ مهر هرروز ازساعت ۹ الی ۱۴ بوده وطبق برنامه ریزی انجام گرفته عموم مردم شهید پرور می توانند ازاین نمایشگاه دیدن فرمایند.
 

ارسال نظرات