خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اردستان با اشاره به سرمایه گذاری و برنامه ریزی و اقدامه ای پیچیده دشمن برای انحراف نسل نوجوان و جوان با روشها و ابزار مختلف از والدین درخواست کرد در این زمینه هوشیار باشند.
کد خبر: ۸۹۲۴۳۰۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان ؛ سرهنگ حسن فخرل در حاشیه مراسم اختتامیه طرح جوانه های صالحین در گفت و گویی اظهار کرد: طرح از دهم تیرماه 96 آغاز شده و شامل کلاسهای آموزشی از جمله احکام، قصص قرآنی، روخوانی و روان خوانی قرآن، مداحی، تنیس روی میز، فوتسال و برنامه های تفریحی ازجمله سینما و استخرب وده است.

فرمانده ناحیه سپاه اردستان گفت: برای غنی سازی بخشی از اوقات فراغت کودکان ونوجوانان ساکن در محدوده پایگاه ساکن شهرک های «شهید طباطبائی نژاد،شهیدمدرس، شهیدمطهری و بقیه الله» برگزارشده است.

وی افزود: کلیه افرادشرکت کننده در طرح که دفترچه های ثبت امتیاز خود را تحویل داده بودند در مراسم اختتامیه لوح تقدیر و هدایایی به انتخاب خود فرد ازبین جوایزموجوددرلیست اهداشد.

سرهنگ فخرل با اشاره به سرمایه گذاری و برنامه ریزی و اقدامهای پیچیده و گسترده دشمن برای انحراف نسل نوجوان و جوان با روشها و ابزارمختلف ازجمله تکنولوژی های روز از والدین درخواست کرد  در خصوص استفاده صحیح و اصولی از تکنولوژی به خصوص گوشی های تلفن همراه ضمن توجه به لزوم آموزش، نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند.

فرمانده ناحیه سپاه اردستان همچنین از کلیه کودکان، نوجوانان و جوانان ساکن در محدوده پایگاه دعوت کرد در برنامه های مختلف پایگاه از جمله جلسه های صالحین که چهارشنبه ها بعدازنماز جماعت برگزار میشودشرکت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها