ووشوکاران تربت حیدریه با کسب 9 مدال رنگارنگ عنوان نائب قهرمانی رقابتهای "ووشو کمربند طلایی کشور گرامیداشت هفته دفاع مقدس" را کسب کردند.
کد خبر: ۸۹۲۴۳۰۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،  مربی تیم اعزامی تربت حیدریه با اعلام این خبر گفت: تیم ووشو تربت حیدریه با عنوان نماینده خراسان رضوی دراین دوره حضور داشت که موفق شد باکسب ۵ نشان طلا،۲نقره و۲برنز عنوان نایب قهرمانی مسابقات را از آن خود کند.
 
سید سعید موسوی افزود: در این دوره از رقابتها ۱۸۰ شرکت کننده درچهار رده سنی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان ووشوکاران این شهرستان، سبحان حسن زاده، مهدی کاشمری، رضا اسحاق زاده، محمد رحمتی و امیررضا علیدادی با کسب مقام نخست و همچنین امیر علی علیدادی و مهدی امانی با کسب عنوان نایب قهرمانی و مهدی متین پور و سعید موسوی با نشان برنز و عنوان سومی به کار خود در این دوره از رقابتها پایان دادند.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد: سبحان حسن زاده ووشوکار رده نونهالان تیم تربت حیدریه بعنوان فنی ترین بازیکن مسابقات شناخته شد. گفتنی است مسابقات ووشو کمربند طلایی کشور بمدت دو روز در سایت ورزشی نهارخوران گرگان برگزار شد و شرکت کنندگان از استانهای مازندران،گلستان، البرز، خراسان های شمالی، رضوی و جنوبی و شهرهای مینودشت، علی اباد، دلند، گالیکش، ساری، فاروج و شیرآباد در آن حضور داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها