خبرهای داغ:
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان با تصریح اینکه قاچاق کالا به تولید داخلی ضربه می زند، گفت: ورود کالای قاچاق به جامعه کارخانه ها داخلی را به تعطیلی می کشاند و به تبع آن کارگران نیز دچار بیکاری می شوند.
کد خبر: ۸۹۲۴۳۰۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی ظهر امروز در حاشیه بازدید از کشفیات پلیس اصفهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کشفیاتی که امروز توسط نیروی انتظامی استان به معرض و نمایش گذاشته شده است از لحاظ کمیت و کیفیت کم نظیر بوده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان و امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه این کشفیات در حوزه های مختلف بوده است، گفت: شاهد کشفیات زیاد در حوزه های مواد مخدر، لوازم التحریر، پوشاک، اجناس و مواد خوراکی از سوی پلیس با اجرای یک طرح موفق بوده ایم.

وی تأکید کرد: دستگیری عوامل و اعضای باندهای قاچاق تأثیر بسزایی در افزایش آرامش جامعه دارد.

آیت الله مهدوی با بیان اینکه اگر برخورد جدی با سوداگران مرگ نمی‌شد متعاقباً افراد زیادی آلوده به آن می شدند، افزود: قاچاق کالا نیز از لحاظ اقتصادی خسارت‌هایی را به دنبال دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تصریح اینکه قاچاق کالا ضربه به تولید داخلی می زند، گفت: ورود کالای قاچاق به جامعه کارخانه ها داخلی را به تعطیلی می کشاند و به تبع کارگران نیز دچار بیکاری می شوند.

وی افزود: افراد سودجو و منفعت طلب به دنبال وارد کردن چنین اجناسی هستند.

آیت الله مهدوی خاطرنشان کرد: از نیروی انتظامی و دستگاه قضایی که حکم‌های شایسته‌ای را برای این قاچاقچیان صادر خواهد کرد، تشکر می‌کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها