خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه عملیاتی سیدالشهدا(ع) با یادآوری اسارت افسران نیروی دریایی آمریکا و ترس و زبونی آن ها، گفت: در طرف مقابل شهید حججی در اسارت تکفیری ها استوار ایستاد و لحظه ای ضعف نشان نداد، این روحیه نسل جوان انقلاب است که سبب ترس و خواری آمریکا شده است.
کد خبر: ۸۹۲۴۳۶۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار محمدتقی امینی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شاهین شهر جنگ تحمیلی را جنگی نابرابر و جنگی با اتحاد همه قدرت های شرق و غرب علیه جمهوری اسلامی دانست و گفت: نهایتاً ما توانستیم در این جنگ تحمیلی پیروز شویم و رژیم غاصب بعثی به عجز خود اعتراف کرد.

جانشین قرارگاه عملیاتی حضرت سیدالشهدا(ع) ادامه داد: امروز هم تکفیری ها به حمایت همه جانبه استکبار جهانی آمده بودند که بمانند و می خواستند همه جهان اسلام را در دست بگیرند، اما آن ها هم شکست خوردند و تا نابودی کامل آن ها زمان زیادی باقی نمانده است در جنگ تحمیلی قدرت های جهانی دست عراق را برای هر جنایتی باز گذاشته بودند و خبری از حقوق بشر نبود در مورد داعش و دیگر گروه های تکفیری هم این چنین بود.

دنیا ایران را کشوری قدرتمند می داند

وی با اشاره به تحریم های تسلیحاتی رزمندگان اسلام و کمبود امکانات نظامی در سال های آغازین جنگ تحمیلی افزود: در آن شرایطی که سهمیه رزمندگان ما روزانه تنها پنج گلوله بود امام خمینی(ره) فرمودند مقاومت کنید و به خدا تکیه داشته باشید که پیروزی با شما است و همین طور هم شد، امروز هم کاستی هایی در بخش اشتغال و اقتصاد وجود دارد اما باز هم ملت ما یک ملت پیروز است و دنیا ایران را به عنوان کشوری قدرتمند حساب می کند و ایرانی ها را انسان هایی شجاع و مقتدر می داند.

جانشین قرارگاه عملیاتی سیدالشهدا(ع) با تأکید بر لزوم حل مشکلات اقتصادی، اظهار کرد: قطعاً با همین روحیه خودباوری و ایستادگی و عزت می توانیم بر مشکلات اقتصادی هم پیروز شویم و این برای ما یک امتحان الهی است، سردار قاسم سلیمانی فرمودند تا دو ماه دیگر تکفیری ها به صورت کامل نابود خواهند شد و الان اسراییل دیگر مدعی اشغال سوریه نیست بلکه در فکر بلندی های جولان است که باید به سوریه پس بدهد.

سردار امینی تکفیری ها را ارتش و سربازان نیابتی آمریکا توصیف کرد و گفت: دشمن اکثر زیرساخت های سوریه را هدف قرار داد و مدارس و بیمارستان ها را بمباران کرد، اما نتوانست اندیشه مقاومت مردم سوریه را ویران کند، البته اگر رزمندگان اسلام در سوریه از نقاط مختلف کشورهای اسلامی حضور نداشتند امروز سوریه در اشغال کامل نیروهای تکفیری و اسراییل قرار داشت.

وی درباره توطئه دشمن برای فاصله انداختن میان نسل جوان و نسل دوران جنگ تحمیلی و پیروزی انقلاب اسلامی هشدار داد و تصریح کرد: امروز نمونه هایی مانند شهید محسن حججی به ما ثابت می کنند که نسل جوان ما ادامه دهنده راه رزمندگان و شهدای دوان دفاع مقدس هستند اما باید به این نکته هم توجه کنیم که نسل جوان انقلابی امروز برای حفظ انقلاب حاضر است که به هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای ایران برود و شجاعانه جهاد کند.

جانشین قرارگاه عملیاتی سیدالشهدا(ع) برپایی نمایشگاه های دفاع مقدس را سبب انتقال فرهنگ و دستاوردهای دفاع مقدس به نسل سوم انقلاب دانست و ابراز کرد: امروز صدا و سیما و سینما و تئاتر و همه هنرها باید تلاش کنند تا بتوانند سهمی مهم در آشنایی نسل جوان با رشادت های رزمندگان اسلام و سیره و راه شهدا ایفا کنند.

سردار امینی با بیان اینکه امروز دشمن نمی تواند حتی خیال تعرض به مرزهای جمهوری اسلامی را در ذهن بپروراند خاطرنشان کرد: اگر آمریکا و اسراییل و نوکران آن ها می توانستند به ایران حمله کنند لحظه ای درنگ نمی کردند، اما می دانند که نمی توانند و به همین دلیل هم به دنبال جنگ های نیابتی در منطقه رفته اند.

جمهوری اسلامی ایران همواره در حال دفاع است

وی با اشاره به برخی صحبت های دشمنان در تهدید جمهوری اسلامی اظهار کرد: این صحبت ها برای اینست که آن ها می ترسند ما به خاک آن ها تجاوز کنیم اما جمهوری اسلامی هیچ گاه به فکر تجاوز به هیچ خاک و سرزمینی نبوده و نیست و ما همواره در حال دفاع بوده ایم.

جانشین قرارگاه عملیاتی حضرت سیدالشهدا(ع) ادامه داد: تجربه به ما نشان داده که دشمن هیچ گاه ملاحظه ما را نمی کند، این تفکر که اگر ما با دشمنان مماشات کنیم آن ها هم به ما رحم خواهند کرد یک تفکر کاملاً اشتباه است و امتحان خود را پس داده است راه عزت امروز ما مصالحه نکردن با دشمنان است.‏

وی با مقایسه پیشرفت های امروز کشور با زمان جنگ تحمیلی و قبل از انقلاب، گفت: قبل از انقلاب ما در تکنولوژی کاملاً وابسته بودیم، این وابستگی به صورت مشخص در امکانات جنگی و سلاح وجود داشت، حتی پزشک به تعداد کافی در کشور موجود نبود و ما نیازمند پزشکان پاکستانی و هندی بودیم امروز ما در سلول های بنیادی پیشرفت های عجیبی داشته ایم.

سردار امینی با اشاره به نقش تعیین کنننده جمهوری اسلامی در معادلات جهانی ابراز کرد: قبل از انقلاب ما در معادلات جهانی نقشی نداشتیم و تنها دنباله رو ابرقدرت ها بودیم درحالی که امروز در ساخت تسلیحات نظامی و دفاعی و ماهواره ها بسیاری از وابستگی ها کاملاً قطع شده است چند سال پیش که ما ماهواره می ساختیم بیگانگان به ما گفتند موشک پرتاب ماهواره را به شما می دهیم اما ندادن و الان خودمان می سازیم.

اگر بخواهیم به راحتی پایگاه نظامی آمریکا در رقه سوریه را نابود می کنیم

وی حمله موشکی سپاه به مقر داعش در دیرالزور را هشداری برای اسراییل و آمریکا عنوان کرد و ادامه داد: هیچ کس فکر نمی کرد ما روزی به این نقطه از قدرت موشکی برسیم آمریکا می داند اگر بخواهیم می توانیم پایگاه نظامی آن ها در رقه سوریه را به راحتی نابود کنیم.

جانشین قرارگاه عملیاتی سیدالشهدا(ع) ‏یا یادآوری اسارت افسران نیروی دریایی آمریکا توسط سپاه پاسداران تصریح کرد: نیروهای دریایی اسیر آمریکایی می دانستند که ما آن ها را نخواهیم کشت اما باز هم از ترس می لرزیدند اما در مقابل شهید حججی وقتی اسیر بی رحم ترین و خونخوارترین انسان های تاریخ شد کوچکترین ضعفی از خود نشان نداد و حتی در لحظه اعدام و سربریدن سرش را بالا نگه داشت و هیچ التماسی نکرد این آن چیزی است که آمریکا را زبون و خوار کرده است.

سردار امینی با اشاره به سکوت مجامع بین المللی درباره بحران کودکان و زنان بی گناه در یمن و میانمار، اظهار کرد: وقتی سه سال پیش داعش در چند روز پنج استان عراق را اشغال کرد هیچ کس تصور نمی کرد امروز داعش کاملاً از عراق اشغال شده بیرون شود، این بیانگر آن است که اگر ملت ها روی پای خود بایستند می توانند بر دشمن پیروز شوند، البته این مسیر سختی های فراوانی هم دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها