خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان گفت: سرانه ورزشی هر شهروند اصفهانی در حال حاضر ۲۳ سانتی متر مربع است که تا وضعیت مطلوب فاصله دارد.
کد خبر: ۸۹۲۴۳۸۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، علی قاسمی، با بیان اینکه سرانه ورزشی در شهر اصفهان در حال حاضر 23 سانتی متر مربع است، اظهار کرد: این سرانه کافی نبوده و تا وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید، تصریح کرد: خواسته من از تمام دانش آموزان این است که ورزش را سرلوحه کارهای خود قرار داده و به آن بپردازند.

وی با اشاره به تلاش های شورای چهارم برای افزایش سرانه ورزشی اصفهان، خاطرنشان کرد: امیدوارم شورای جدید نیز قدم های خوبی در این زمینه بردارد.

وی با اشاره به اینکه اصفهان به عنوان یک کلان شهر بالای دو میلیون نفر جمعیت، نیاز به سازمان ورزشی پویا، فراگیر و گسترده دارد، عنوان کرد: برای ارائه خدمات کلان نیاز به واکاوی در برنامه ها داشتیم که پس از بررسی ها به این نتیجه رسیدیم از طریق نظام داوطلبی، اکثر امور را به خود مردم واگذار کنیم تا ضمن هزینه کمتر، برنامه ها با کیفیت بالاتری به سرانجام برسد.

قاسمی از ایجاد معاونت های ستادی در این سازمان خبرداد و افزود: از حضور ۷۰ نفر از بزرگان ورزش اصفهان در ۱۳ کارگروه و ۴۰ انجمن ورزشی استفاده می کنیم، ضمن اینکه در مناطق ۱۵ گانه شهرداری نیز ۱۵ کارشناس ورزشی برای ساماندهی امور تعیین شده است.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان با اشاره به تشکیل شورای ورزشی در 50 درصد محلات شهر اصفهان، خاطرنشان کرد: بالغ بر 70 درصد برنامه اهی سازمان ورزش معطوف به محلات بوده و برای هر محله بالغ بر 27 برنامه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به لزوم تشکیل دو هزار تیم ورزشی در محلات شهر، عنوان کرد: در حال حاضر بالغ بر 700 تیم در محلات اصفهان تشکیل شده و در قالب مسابقات مختلف با یکدیگر رقابت می کنند.

قاسمی تاکید کرد: اهداف کلان این سازمان برگرفته از برنامه های کلان شهرداری اصفهان از جمله اصفهان ۱۴۰۰ است در واقع سازمان طبق شاخص های تعیین شده، حرکت می کند.

این مسئول یادآور شد: برگزاری پیاده روی و کوه گشت خانوادگی و ایجاد رقابت های ورزشی در بین ۴۰ رشته ورزشی از جمله رخدادهای برگزار شده از سوی سازمان ورزش شهرداری اصفهان است.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر ۲۷۵ مجموعه ورزشی روباز و سرپوشیده در قالب ۴۷۷ هزار متر مربع در اختیار این سازمان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها