خبرهای داغ:
فرمانده انتظامي استان خبرداد؛

آغاز اجرای طرح «سلام برمهر» با ۵۰۰ تیم ترافیکی و انتظامی در اصفهان

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح سلام بر مهر با مشارکت ۵۰۰ تیم ترافیکی و انتظامی برای ارتقای امنیت هرچه بیشتر دانش آموزان و روانسازی عبورو مرور به مناسبت بازگشایی مدارس خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۴۳۸۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی در گفت و گویی اظهار داشت: با آغاز فصل بازگشایی مدارس، نیروی انتظامی به صورت مضاعف در خدمت شهروندان و دانش آموزان و آینده سازان ایران اسلامی است تا انشاء الله در نهایت امنیت و آرامش به امر تحصیل بپردازند و خانواده های گرامی آنان هیچ گونه دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند.

وی افزود: به همین منظور طرحی با عنوان ” سلام بر مهر” در فرماندهی انتظامی استان از امروز اول مهرماه به اجرا گذاشته می شود که دراین طرح بیش از 500 تیم ترافیکی و انتظامی کار تامین نظم و امنیت و روانسازی عبورو مررو در سطح شهرها را انجام می دهند.

این مقام انتظامی با اشاره به آماده باش همه نیروهای پلیس در 10 روز ابتدایی مهرماه بیان کرد: تیم های پلیس در تمامی تقاطع ها و مقابل مدارس مستقر و به انجام وظیفه کرده و گشت های ویژه انتظامی نیز به صورت محسوس و نامحسوس به گشت زنی خواهند پرداخت.

وی به خانواده ها توصیه کرد برای پیاده و سوار کردن فرزندان خود از پارک دوبل کردن در مقابل مدارس و ایجاد ترافیک و مزاحمت برای دیگران خودداری کرده و حتی المقدور خودروی خودر را در مکانی مناسب پارک کرده و فرزندانشان را تا درب مدرسه همراهی کنند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: از خانواده ها انتظار داریم نکات ایمنی و هشدارهای پلیسی را به فرزندانشان آموزش داده و تاکید کنند که از هم صحبت شدن با افراد غریبه و نا آشنا در راه مدرسه خودداری کنند و در صورت مواجه شدن با هر مشکلی موضوع را با اولیای مدرسه و یا ماموران انتظامی درمیان بگذارند.

سردار معصوم بیگی تامین امنیت دانش آموزان از اولویت های پلیس استان در فصل بازگشایی مدارس است گفت: پلیس اصفهان با بکارگیری همه توان و تجهیزات و با بسیج امکانات خود نسبت به تامین امنیت حاشیه مدارس و مراکز آموزشی اقدام و هرگونه تحرک و موارد مشکوک را زیر نظر و رصد خود دارد.

ارسال نظرات