خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن گمان کرده است که ایران یک بچه ناتوان است، گفت: آمریکا به جای دلسوزی برای ایران به فکر ۴۵ میلیون فقیر خود باشد.
کد خبر: ۸۹۲۴۳۸۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در افتتاحیه مراسم هفته دفاع مقدس در کاشان با بیان اینکه از عجایب دنیا دلسوزی ترامپ برای ایران است، اظهار کرد: آمریکاییان پیشنهاد کرده‌اند به جای کمک به مقاومت، پول ها را برای کمک به فقرای ایران هزینه کنیم در حالی که آمریکا 45 میلیون نفر در زیر فقر قرار دارند.

سردار محمدرضا نقدی، زبان اوباش‌گونه ترامپ در سازمان ملل را نشانه ضعف او دانست و افزود: روز به شب نمی رسد، مگر آنکه در کنگره آمریکا درباره ایران صحبت شود و انگار که آنان کشور ندارند و لذا این موضوع نشان دهنده قدرت ایران است که این کشور را به زانو درآورده است.

نقدی با بیان اینکه آمریکا در اقصی نقاط دنیا 170 پایگاه موشکی دارد، خاطرنشان کرد: با وجود این قدرت نظامی، آمریکا و اسرائیل و هم پیمانانش شکست خوردند و نمونه‌ای از این شکست ها را می توان در عراق، سوریه و فلسطین مشاهده کرد.

وی با اشاره به اینکه کمک به جبهه مقاومت توجیه عدالتی و امنیتی دارد، ابراز کرد: دشمن از هزینه کردن ایران در حوزه موشکی انتقاد می کند و فکر می کنند که ما بچه هستیم، در حالی که توقع دارد با توقف خط تولید موشک، ما را بمباران کنند اما ما می دانیم که چگونه با همت نیروهای داخلی اقتصاد خود را سر و سامان دهیم و در مقابل آنان نیز ایستادگی می کنیم.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مبارزه خود را تا فتح فلسطین ادامه می دهیم، بیان کرد: با وجود سازش خفت‌بار فلسطینیان، ایران در این حوزه ورود پیدا کرد و باعث شد مردم فلسطین با دست‌های خالی و شکم گرسنه در سه نوبت ارتش صهیونیست را شکست دهند.

نقدی ضمن اشاره به ایستادگی 40 ساله ملت ایران در مقابل زور اذعان کرد: هفته دفاع مقدس با روز نخست ماه محرم متقارن شده است و این یک تقارن بسیار با معنا است زیرا ایثار و فداکاری ما در دفاع مقدس ریشه در مکتب امام حسین (ع) دارد.

وی با بیان اینکه رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس از شهدای کربلا الگوگیری می کردند، تأکید کرد: پیرمردان جبهه و جنگ از حبیب بن مظاهر، نوجوانان ما با دست بردن در شناسنامه های خود از حضرت قاسم (ع) و جوانان ما نیز با تحمل رنج جراحت از حضرت علی اکبر (ع) الگو می گرفتند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه رشادت های رزمندگان در هست سال دفاع مقدس را دیده و شنیدیم، عنوان کرد: پیام رزمندگان به ما آن است که آزاده باشیم، زیرا این مهم تقدیر خداوند است تا آزاده در مسیر تکامل قدم برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها