مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

امنیت امروز كشورمان به بركت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان این مرز و بوم است

اگر امروز كشوری امن در ناامن‌ترین منطقه جهان داریم به بركت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان پرتوان این مرز و بوم است.
کد خبر: ۸۹۲۴۳۹۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان  در بازدید از پایگاه های مرزی سردشت عملکرد شایسته و تلاش مخلصانه رزمندگان تیپ 36 انصارالمهدی(عج) که در این شرایط سخت مشغول نگهبانی از مرزهای جمهوری اسلامی هستند تقدیر کرد وگفت: بزرگترین افتخار شما پاسداران، سرباز ولایت بودن است. 

حجت الاسلام متین با اشاره به فعالیت‌های چشمگیر رزمندگان در مناطق مرزی به ویژه منطقه مرزی سردشت،افزود: اگر امروز كشوری امن در ناامن‌ترین منطقه جهان داریم به بركت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان پرتوان این مرز و بوم است.

وی در ادامه به قدرتمند ترین سلاح و محبوبیت سپاه پاسداران اشاره و اظهار داشت: ایمان به خدا قدرتمندترین سلاح، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و محبوبیت سپاه به خاطر معنویتش است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد: مشخصه برجسته و اصلی رزمندگان این نهاد مقدس انس با قرآن کریم و عشق و مودت به اهل بیت(ع) است .

حجت الاسلام متین خاطرنشان ساخت: اگر دین خدا را یاری کنیم خداوند هم ما را یاری خواهد کرد چنانکه ماجرای طبس از امدادهای غیبی الهی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بود .

در ادامه حجت الاسلام تیموری مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 زنجان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در بین رزمندگان تیپ 36 انصارالمهدی (عج) در مناطق مرزی سردشت گفت: رزمندگان دلاور و ولایت پذیر تیپ 36 زنجان همواره در ماموریتهای سخت و طاقت فرسا پرتلاش بوده و نقش خود را در این مناطق مرزی به نحو احسن در برقراری امنیت در مناطق شمالغرب به خوبی انجام داده است .

گفتنی است، حجت الاسلام متین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان، سرهنگ عباسی فرمانده تیپ 36 زنجان و حجت الاسلام تیموری مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 زنجان از پایگاه های مرزی تیپ 36 زنجان  واقع در منطقه سردشت بازدید به عمل آوردند.

لازم بذکر است، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و سرهنگ عباسی فرمانده تیپ  حجت الاسلام تیموری مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ از پایگاههای قلعه گردان امام حسین(ع) ، کترال گردان علی اصغر(ع) و گلاله یک ، دو و سه از نزدیک با وضعیت رزمندگان زنجان در پایگاههای مربوطه دیدار بعمل آوردند.

 

 

 

 

ارسال نظرات