فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، تصریح کرد: محور قدرتمند مقاومت ثمره انقلاب اسلامی است که با توجه به درون و تبعیت از ولی امر مسلمین شکل گرفت و جنگ ثابت کرد که باید در مقابل زورگویان مقتدرانه و مقاوم دفاع کرد.
کد خبر: ۸۹۲۴۴۲۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار"سید صادق حسینی" فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام  گفت: یکی از حوادث تاریخی که همه مردمان کشور ما در آن شریک بودند جنگ تحمیلی 8 ساله  است.

حسینی با تشریح چگونگی آغاز جنگ تحمیلی بر علیه ایران اسلامی در اوایل انقلاب که در حال شکل گیری ساختار نوپای خود بود پرداخت، و افزود: مردم با تشکیل بسیج عمومی در اوایل جنگ و با تآسی از قیام عاشورا آگاهانه و مطلع پای در عرصه و میدان جهاد نهادند و همچون یاران امام حسین در صحنه کربلا با بصیرت و شناخت از هدف،  راه دفاع را برگزیدند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، در ادامه اظهار داشت: با وجود تجهیزات دشمن و امکانات تدافعی آنان در مقابل رزمندگان اسلام، درایت امام، مقاومت مردم، و خلاقیت جوانان ایرانی بود که شرایط جنگ را عوض کرد و ایران اسلامی توانست با مهار دشمن و باز پسگیری مناطق تصرف شده شکست دشمن را رقم بزند.

سردار حسینی با بیان اینکه در دفاع مقدس اعتقاد، نبوغ جوانان انقلابی و رهبری امام خمینی(ره) و شور عاشورایی رزمندگان اسلام عامل پیروزی ما بود، اضافه کرد: در نهایت انقلاب اسلامی نه به زور سرنیزه بلکه به دلیل وضعیت و ساختار جمهوری اسلامی، عدالتخواهی و مبارزه با ظلم امروزه در حال صدور به اقصی نقاط جهان است و هیچ اثری از هیمنه رژیم بعث باقی نمانده است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، تصریح کرد: محور قدرتمند مقاومت  ثمره انقلاب اسلامی است که با توجه به درون و تبعیت از ولی امر مسلمین شکل گرفت و جنگ ثابت کرد که باید در مقابل زورگویان مقتدرانه و مقاوم دفاع کرد.

وی با بیان اینکه امروز هم در مبارزه با امریکا تنها شیوه مبارزه و مقاومت جواب می دهد نه چیز دیگری، بیان کرد: آمریکا دشمن تازه و جدیدی برای ملت ایران و منطقه خاورمیانه نبوده و نیست، سال ها است که با ترفندها و نقشه های شوم خود در صدد ایجاد بحران و راهی برای تسلط بر این منطقه است.

 

ارسال نظرات