فرمانده سپاه بناب:

لازمه سعادت انسان سرباز ولایت بودن است

فرمانده سپاه بناب در آیین تجلیل از سربازان این ناحیه لازمه سعادت دنیوی و اخروی را سرباز واقعی وجان به کف بودن ولایت دانست.
کد خبر: ۸۹۲۴۴۴۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عمران دوستی در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس مظهر حماسه، آرمان‌خواهی، ایثار، از خودگذشتگی، تدبیر و حکمت است و باید در این ایام به مسئله حماسه و تدبیر بیشتر پرداخته شود  چراکه این هفته مصداق بارز امنیت و جهاد و مقاومت در سایه ولایت است.

      وی تاکید کرد: احیای فرهنگ غنی جهاد و شهادت مهم‌ترین هدف مسئولان است که امسال هم مقارن یا ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) است و به همین منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس ملزوم بر جامعه امروزی است که باید هم مردم و هم مسئولان فرهنگی در این زمینه اهتمام و جدیت ویژه‌ای داشته باشند.

         دوستی مصادف شدن آغاز هفته دفاع مقدس با ایام محرم را فرصتی مناسب برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان  و بیان کرد: ایام محرم به خصوص اجتماعات عزاداری فرصت خوبی برای آگاهی بخشیدن جوانان با فرهنگ دفاع مقدس است و انتظار می رود همه افراد دلسوز به نظام اهتمام ویژه ای در این خصوص به خرج دهند.

لازمه سعادت انسان سرباز ولایت بودن است

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار