به نقل از روابط عمومی پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان:

کشف54 هزارو 900 لیتر انواع فرآورده یارانه ای در طی 3 روز

هزارو 900 ليتر انواع فراورده يارانه اي در طرح ضربتي مبارزه با قاچاق سوخت استان توسط همكاران بازرسي، حراست و پليس مبارزه با قاچاق استان در مدت 3 روز كشف شد.
کد خبر: ۸۹۲۴۴۶۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، 54 هزارو 900 لیتر انواع فرآورده یارانه ای با تلاش همكاران بازرسي و حراست منطقه يك دستگاه نفتكش غير شركتي كه در تاريخ در اواخر شهریور به ظن قاچاق سوخت بر اساس دستور قاضي پرونده توقيف شد.

پس از طي مراحل قانوني و اعلام نظر كارگروه فني تشخيص ماهيت فراورده هاي نفتي مبني بر يارانه اي بودن سوخت ان به انبار نفت منطقه منتقل و سوخت توقيفي به ميزان 21 هزار ليتر نفت سفيد در انبار نفت منطقه تخليه و به چرخه رسمي توزيع بازگردانده شد.

با تلاش عوامل پليس مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان يك دستگاه نفتكش غير شركتي كه از مبدا استان اردبيل به مقصد استان قم با بارنامه بين راهي انواع پاك كننده بارگيري گرديده بود نيز پس از انجام ازمايشات لازم از جانب همكاران كنترل كيفيت انبار نفت متوقف و پس از اخذ دستور قاضي محموله ان به ميزان 30 هزار ليتر نفت سفيد در انبار نفت منطقه تخليه گرديده است.

گفتنی است، با تلاش پليس مبارزه با قااق كالا و ارز شهرستان خدابنده نيز دو دستگاه وانت نفتكش حامل 2300 ليتر نفت سفيد و 1600 ليتر نفتگاز نيز پس از طي مراحل قضائي به انبار نفت منطقه منتقل و فراورده انها تخليه شده است.

 بر اين اساس در مجموع 54 هزارو 900 ليتر انواع فراورده يارانه اي در طرح ضربتي مبارزه با قاچاق سوخت استان توسط همكاران بازرسي، حراست و پليس مبارزه با قاچاق استان در مدت 3 روز كشف و در انبار نفت منطقه تخليه شده است.

ارسال نظرات