جانشین نماینده ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

روحیه جهادی و سازش ناپذیری در برابر ظالمان با تطمیع کم رنگ نشود/ دفاع از حرم و حریم اهل بیت(ع) در برابر تروریست و جنگ نرم دشمن دفاع مقدس است

احیاء و حفظ روحیه هیهات من الذله در هیاهوی دنیا بسیار اهمیت دارد لذا باید مراقب بود تا در پیچ و خم روزگار با تطمیع، فریب و تزویر به سمت دشمن نرفته و روحیه جهادی و سازش ناپذیری در برابر ظالمان و مستکبرین کم رنگ نشود.
کد خبر: ۸۹۲۴۴۶۸
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجه الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی در چهارمین روز محرم الحرام و سومین مراسم عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در حسینیه عاشقان کربلای ساری که به همت سپاه کربلا مازندران  در هفته اول ماه محرم برگزارمی شود گفت: انگیزه دفاع  از دین برای خدا و در راه خدا مقدس است.

جانشین نماینده ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز دفاع از حرم و حریم اهل بیت(ع) در برابر تروریست و جنگ نرم دشمن دفاع مقدس است، لذا اگر کسی با وجود پراکندگی انحراف و فتنه، راه و جبهه حسین(ع) را گم نکند و در صحنه بماند و به جهاد و مقابله بپردازد آن دفاع،  مقدس است.

وی با اشاره به اینکه گام نهادن زیر خیمه و جبهه امام حسین(ع) و پوشیدن لباس مشکی برای ارادت و بیان نزدیکی  به ابا عبدالله(ع) هم عبادت است، رعایت چند موضوع را برای قرار گرفتن در جبهه سیدالشهداء(ع) مهم خواند واظهار داشت: اولین مسئله برای مجاهدان جبهه حسین(ع) باور داشتن دشمن دین خدا ست و آن به این منزله است که دشمن قصد دارد تا سفره  دین خدا را جمع کند، لکن انرژی هسته ای، استقلال و تجهیزات موشکی یا نظامی بهانه است.

حجه الاسلام حاج صادقی با استناد به قرآن کریم مبنی بر اینکه دشمن برای نابودی دین خداهرگز آرام ندارد و در همین راستا برخی طعنه می زنند که آمریکا و شوروی هر دو دشمن ما هستند پس چرا با  شوروی رابطه داشته و با آمریکا مخاصمه،  یادآور شد:قرآن می فرماید اگر کسی به جنگ دین شما آمد با او مقابله کنید و لذا آمریکا،  این  شیطان بزرگ در قالب استکبار جهانی، در نهان و آشکار خباثت و دشمنی خود را نشان داده است.

جانشین نماینده ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه سلطه یزید و استکبار بر دین و جوامع اسلامی یعنی نابودی ملت مسلمان و دین خدا گفت: به تعبیر قرآن مجید، دومین مسئله برای قرار گرفتن در جبهه ابا عبدالله الحسین(ع) قیام  لله است، لذا خداوند  مصونیت از اشتباه و نصرت و یاری را دو هدیه در قبال دو  اقدام مجاهدت و مخالصت در دین خدا قرار داد.

وی بصیرت در نوع دشمنی یعنی شناخت چهره یزیدی یا معاویه ای  دشمن را گام سوم مجاهدان جبهه امام حسین (ع) خواند وآگاهی از نوع حمله  دشمن  به صورت نظامی ، فرهنگی، نرم و ... را مهم دانست و بیان داشت: تکلیف گرایی و تکلیف شناسی از چهارمین شرایط راهروان جبهه حسین(ع) است و مجاهدان آن باید در وقت نیاز به تکلیف عمل به موقع  داشته باشند.

حجه الاسلام عبدالله حاج صادقی روحیه جهادی، انقلابی و عاشورایی را ویژگی پنجم مجاهدان راه ابا عبدالله(ع) برشمرد و ادامه داد:   احیاء و حفظ روحیه هیهات من الذله  در هیاهوی دنیا بسیار اهمیت دارد لذا باید مراقب بود تا در پیچ و خم روزگار با تطمیع، فریب و تزویر به سمت دشمن  نرفته و روحیه جهادی و سازش ناپذیری در برابر ظالمان و مستکبرین کم رنگ نشود.

این مسئول با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است تا روحیه جهادی ما را  بشکند، کلیدواژه باقی ماندن در صف و جبهه امام حسین(ع) را در یک کلمه دانست واظهار داشت:  ولایت کلید واژه مجاهدان این جبهه است لذا با ولایتمداری  و ولایت هم دشمن دیده می شود،  قدرت  یافته،  تکلیف گرا شده  و در صف مجاهدان قرار خواهیم گرفت.

وی ضمن بیان اینکه حرکت  و همراهی در مسیر امام حسین(ع)  که صراط مستقیم است  موجب تضمین سعادت دنیا و آخرت خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها