مسئول بسیج رسانه البرز در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
نوروزی گفت: به اتفاق فرماندهی سپاه و هیئت رئیسه دیداری از برخی رسانه های مطرح در استان خواهیم داشت و با اهدای شاخه گل و هدیه با آنها ملاقات می کنیم.
کد خبر: ۸۹۲۴۴۷۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸

ابراهیم نوروزی مسئول بسیج رسانه البرز در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای بزرگوار جنگ تحمیلی گفت: با برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم چند برنامه خواهیم داشت من جمله همان گلباران مزار شهداست.

وی افزود: به اتفاق فرماندهی سپاه و هیئت رئیسه دیداری از برخی رسانه های مطرح در استان خواهیم داشت و با اهدای شاخه گل و هدیه با آنها ملاقات می کنیم و اینکه در هفته دفاع مقدس انشاء الله نمایشگاهی هم برپا می کنیم که بسیج رسانه هم در آنجا غرفه دارد و اقداماتی که انجام داده ایم را به منصه ظهور می گذاریم.

مسئول بسیج رسانه البرز تصریح کرد: در این هفته دیداری هم با پیشکسوتان رسانه خواهیم داشت که در جنگ و جبهه حضور داشته اند و  دیداری هم از جانبازان دفاع مقدس خواهیم داشت که رسانه ای هم هستند و گردهمایی هم خواهیم داشت که اصحاب رسانه با حضور در نماز جمعه و قرائت بیانیه در این گردهمایی شرکت می کنند.

نوروزی گفت: تجمعی هم با حضور اصحاب رسانه برای حمایت از مردم مظلوم میانمار خواهیم داشت  که در آنجا هم اصحاب رسانه خبر ها را پوشش می دهند و جنایات علیه مردم میانمار را محکوم خواهیم کرد.

نوروزی گفت: مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه هم در هفته دفاع مقدس با حضور هشت تیم  برگزار می شود که فینال این مسابقات با حضور مسئولین استانی و فرمانده سپاه خواهد بود و به نفرات اول تا سوم هم جوایزی اهداء خواهد شد.

 

ارسال نظرات