صبح امروز همایش مجمع عالی بسیج استان با حضور مسئولین سپاه استان، هیئت ۸ رئیسه مجمع بسیج و جمع کثیری از بسیجیان استان در سالن شهدای گمنام ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۴۴۷۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱



به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروز همایش مجمع عالی بسیج استان با حضور مسئولین سپاه استان، هیئت ۸ رئیسه مجمع بسیج و جمع کثیری از بسیجیان استان در سالن شهدای گمنام ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج برگزار شد.

سرهنگ بهزادی جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس در امر بسیج ضمن بیان اهمیت برگزاری این مجامع گفت:در طول سال این مجمع ۲ بار برگزار میشود که نتایج و مطالبات این مجامع به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌شود.

وی اظهار داشت:مجمع عالی بسیج می‌خواهد در راستای برپایی حکومت اسلامی گام بردارد. نظام ما اکنون نظام اسلامی است، اما با حکومت اسلامی فاصله داریم.

سرهنگ بهزادی به اهداف برگزاری مجمع اشاره کرد و گفت:خدمت به مردم، تحکیم مواضع جمهوری اسلامی و کمک به تفکرات اسلامی در تصمیم گیری‌های نظام از اهداف برگزاری مجمع است.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس تصریح کرد: در مجمع قبلی کارگروه‌های ما گزارشاتی را در راستای مقابله با حاشیه نشینی ارائه دادند که واقعا تاثیرگزار بود و دستگاه‌های اجرایی را پای کار آورد و اقدامات موثری انجام شد؛ و در این برنامه منطقه نایسر به عنوان منطقه پایلوت انتخاب شد.

وی ادامه داد:در مجمع امروز ۲ مسئله عنوان میشود یکی کم رنگ شدن ارزش‌ها در محیط‌های آموزشی و دیگری افزایش معضل طلاق در جامعه است که راهکار‌های مقابله با این مشکلات مورد بررسی خواهد گرفت.

سرهنگ بهزادی به تمجید از بسیج پرداخت و گفت: بسیج اقداماتش خدایی و فکرش خدمت به مردم است.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس در امر بسیج خاطرنشان کرد:یکی از کار‌هایی که یزیدیان در کربلا انجام دادند این بود که نمی‌گذاشتند صدای امام حسین (ع) به گوش برسد اقدامی که یزیدیان زمان در اوایل انقلاب انجام دادن تا صدای انقلاب اسلامی ایران به گوش جهانیان نرسد، اما بسیجیان در دفاع مقدی با نثار خون خود صدای انقلاب را به گوش جهانیان رساندند و آن را صادر نمودند.


در ادامه دکتر حسینی ریاست مجمع بسیج کردستان گفت: در مجمع امروز دو کارگروه اخلاق و زن و خانواده اقداماتی را که در راستای مامریت‌های محوله در ۶ ماه اخیر انجام داده اند گزارش خواهند داد. کارگروه اخلاق اقدامات موثری در راستای آسیب شناسی کم رنگ شدن ارزش‌ها در محیط‌های آموزشی و کارگروه زن و خانواده راهکار‌های کم کردن طلاق در جامعه انجام دادند.
 
در ادامه حجت الاسلام حسینی شاهرودی گفت: بسیج قابلیت های بزرگی دارد  امام خمینی(ره) نهادهایی را تاسیس کرد که اکنون بشریت می فهند این نهادها چه خدماتی به بشریت ارائه داده است.
 
نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان اظهار داشت: بسیج اکنون در دنیا کارکرد خود را نشان می دهد. هیچ نیرویی مانند بسیج نیست که بتواند واکنش سریع داشته باشد. نیرویی که نگذاشت اهداف قدرت های کثیف در کشورهای منطقه محقق شود،بسیج و نیروی مردمی است.

وی ادامه داد: یک زمانی جمهوری اسلامی ایران رزمندگان لبنان را آموزش داد که نتیجه آن تشکیل حزب الله بود که اسرائیل از آن واهمه دارد. حزب الله یک نیروی بسیجی و مردمی است.
 

حجت الاسلام حسینی شاهرودی بیان داشت: دشمنان اسلام به هر کشوری در منطقه که حمله کردند جمهوری اسلامی ایران وارد عمل شد و به کشورهای اسلتمی کمک کرد. این باور و اعتقاد ما است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جایگاه ایران در دنیا گفت: طبق تحقیقات انجام شده ۶ کشور قدرت بازدارندگی دارند و جنگ با آن ها متصور نیست که یکی از آن ها جمهوری اسلامی ایران است که امن ترین کشور منطقه است.
 

وی در پایان گفت: قدرت بسیج فقط در بعد نظامی نیست. بسیج اکنون در حوزه اخلاق، خانواده، مسائل علمی، هسته ای و ... وارد شده و اقدامات موثری انجام داده است.
 
در پایان این مراسم   از همسر شهید نور الله یادگاری تجلیل شد.
 
 
انتهای پیام/77276
ارسال نظرات