معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گفت: پایگاه های این نهاد و مراکز نیکوکاری مساجد آماده دریافت نذورات و احسان مردم عزادار حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و توزیع بین نیازمندان هستند.
کد خبر: ۸۹۲۴۴۸۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از کمیته امداد استان، امیر شبان شبستری افزود: طرح احسان حسینی به منظور تقویت فرهنگ انفاق در جامعه و ساماندهی نذورات مردمی برای توزیع بین نیازمندان اجرا می‌ شود و عزاداران می توانند در قالب این طرح کمک‌های خود را به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری تحویل دهند.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ انفاق، ساماندهی نذورات مردمي برای توزیع بین  نیازمندان از مهمترین اهداف طرح احسان حسینی است، بیان کرد: ماه محرم فضای معنوی بسیار مناسبی است تا خیران به یاری محرومان جامعه بشتابند.

شبان با اشاره به اینکه دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری مساجد در استان آذربایجان شرقی تا پایان ماه صفر آماده‌ دریافت و توزیع احسان عاشقان سیدالشهدا(ع) است،افزود: خیران می‌توانند در قالب غذای گرم، جیره خشک، سبد کالا و کمک های نقدی به اطعام و احسان نیازمندان کمک کنند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان به همکاری مطلوب هیات‌های مذهبی با این نهاد با هدف رسیدگی‌ به اقشار محروم اشاره کرد و افزود: با هم افزایی، مشارکت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان می‌توانیم گام‌های بیشتری را برای یاری رسانی به نیازمندان برداریم.

شبان شبستری با اعلام اینکه مردم عزادار حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)  در سال گذشته با شرکت در طرح احسان حسینی بیش از چهار میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند، گفت: خیران می‌توانند با شماره گیری آنی پرداخت کمیته امداد#041*8877* با وارد کردن مبلغ مورد نظر کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.

ارسال نظرات