خبرهای داغ:
مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ناحیه بهار:
مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ناحیه بهار با اشاره به اهمیت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و دستاوردهای آن گفت: ملت ایران افتخار می‌کند که امروز در تمام زمینه‌های علمی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی و سیاسی رشد چشمگیری داشته و به الگویی برای ملت‌های دنیا تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۹۲۴۴۸۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

ملت ایران امروز به الگویی برای ملت‌های دنیا تبدیل شده استسرهنگ علی مختاری‌معین  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام محرم اظهار داشت: در طول 200 سال گذشته دشمنان ما یک میلیون کیلومتر از خاک ایران را جدا کردند و با خود به یغما بردند اما با وجود همه دشمنی‌ها در طول دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک ایران را نیز از دست ندادیم  و از سوی دیگر عراق به عنوان یک کشور متجاوز به نظام بین المللی معرفی شد و این افتخار برای ملت بزرگ ایران یک پیروزی بزرگ بود.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات دشمنان قبل از شروع جنگ تحمیلی و فشارهایی که از سوی قدرت‌های بزرگ و کشورهای منطقه‌ای به ایران تحمیل می‌شد، افزود: راه‌اندازی گروه‌های سیاسی از جمله منافقین، لیبرال‌ها و... و ایجاد غائله‌هایی مانند غائله کردستان و ترور شخصیت‌های انقلابی و سر دادن شعار جدایی دین از سیاست از اقدامات دشمنان بود.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ناحیه بهار خاطرنشان کرد: استکبار جهانی  از ابهت  انقلاب اسلامی ترسید و برای از بین بردن نظام نوپای جمهوری اسلامی  سه راهبرد مهار انقلاب، انحراف انقلاب و شکست انقلاب اسلامی را در دستور کار خود قرار داد.

وی ادامه داد: استکبار در سال‌های ابتدای پیروزی انقلاب از دو راهبرد مهار و انحراف برای انقلاب وارد شدند اما با مدیریت و رهنمودهای حضرت امام راحل شکست خورد بنابراین راهبرد سوم یعنی گزینه نظامی را در پیش گرفت.

مختاری  ابراز داشت: صدام رئیس جمهور عراق با ظاهر شدن در مقابل دوربین‌های تلویزیون عراق با پاره کردن قرارداد 975 الجزایر آغاز تجاوزش را به خاک ایران اعلام کرد و در 31 شهریور ماه 59 با تصمیم قبلی و با هدف بر انداختن نظام نو پای جمهوری اسلامی جنگی تمام عیار را  آغاز کرد.

وی افزود: این در حالی رخ داد که با پیروزی انقلاب، ما در حال بازسازی و ترمیم خرابی‌های به‌جا مانده از رژیم گذشته بودیم که رژیم عراق با راه اندازی جنگ تحمیلی، کشور ما با بحران و چالش‌های فراوانی روبرو شد و در طول مرزی بیش از یک هزار و 200 کیلومتر درگیر جنگ تحمیلی شد.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ناحیه بهار با بیان اینکه امروز به صورت مشخص اسنادی وجود دارد که نشان می‌دهد بیش از 30 کشور اروپایی و آمریکایی و اروپای شرقی به رژیم بعث عراق کمک‌های تسلیحاتی و اطلاعاتی می‌دادند، گفت: سلاح‌هایی که در آن دوران منهدم کردیم یا به غنیمت گرفتیم نشان می‌داد  تمام این سلاح‌ها ساخت کشور اروپایی و آمریکایی است.

وی به برداشت غلط و بی‌منطق دشمنان از انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: انقلاب اسلامی از ابعاد متعدد با سایر انقلاب‌ها متفاوت بود و در تعارض مستقیم با قدرت‌های سلطه‌گر قرار داشت و همین تفاوت و تعارض موجب نگرانی قدرت‌های بزرگ شده بود.

مختاری عنوان کرد: این قدرت‌ها صدور اندیشه‌های انقلاب اسلامی برای کشورهای منطقه را خطرناک عنوان می‌کردند و مدعی بودند انقلاب اسلامی درصدد سرنگونی حکومت‌های آنان است.

وی اظهار داشت: مردم ایران، محور تمام این شرارت‌ها را دولت آمریکا می‌داند چراکه  بعد از انقلاب اسلامی دولت آمریکا با طراحی انواع کودتاها، تشویق رژیم بعث عراق برای حمله به ایران، راه‌اندازی جنبش‌های تجزیه طلبانه، ترور دانشمندان هسته ای، جاسوسی علیه امنیت ملی کشور، شلیک به هواپیمای مسافربری ایران و کشته شدن صدها  انسان بی گناه، اعمال تحریم‌ها و ... دشمنی خود را علیه ایران نشان داده است.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ناحیه بهار تصریح کرد: ملت ایران افتخار می‌کند که امروز در تمام زمینه‌های علمی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی و سیاسی رشد چشمگیری داشته و به الگویی برای ملت‌های دنیا تبدیل شده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: اطاعت و فرمان‌پذیری از یک مجتهد دینی تحت عنوان ولایت مطلقه فقیه، ایجاد فضایی امن برای اجرایی شدن شعارهای انقلاب در عرصه‌های داخلی و خارجی، ثبیت انقلاب اسلامی و فراهم شدن زمینه‌های صدور آن، پالایش عناصر ضد انقلاب از عناصر انقلابی، ظهور و رشد روحیه استقامت، وحدت و پایداری در تمام سطوح جامعه ایرانی
اعتماد به جوانان و ظهور نخبگان جدید در اداره جنگ درتمامی سطوح، رشد مهندسی دفاعی در قالب جهاد از دستاوردهای دفاع مقدس بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات