در چهارمین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مجموعه تفریحی ورزشی گل یاس در کوی سازمانی لشگر ۲۸ پیاده کردستان با حضور مسئولان استان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۲۴۵۲۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در چهارمین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مجموعه تفریحی ورزشی گل یاس در کوی سازمانی لشگر ۲۸ پیاده کردستان با حضور مسئولان استان افتتاح شد.

برزگری در این مراسم که با حضور سرپرست استانداری کردستان برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: تاریخ دفاع مقدس از پرافتخارترین تاریخ معاصر کشورمان است و راه شهدا هم چراغ راه روشنگری برای همه ماست.

وی به ۴۸ هزار لاله سرخ ارتش جمهوری اسلامی و سه هزار و ۳۵۴ شهید لشگر ۲۸ پیاده کردستان اشاره کرد و گفت: در این ایام برنامه‌های مختلف فرهنگی، مسابقات ورزشی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا برگزار خواهد شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان بیان داشت:کلنگ احداث این مجتمع ورزشی تفریحی در ۲۹ فروردین ماه امسال، بر زمین زده شد و این پروژه که شامل استخر قایق سواری، آبشار صخره‌ای، پیست دوچرخه‌سواری و محوطه‌ای بوده باهدف تفریح خانواده‌های ارتش در کوی سازمانی این لشگر ایجاد شده است.

امیر برزگری اعتبار هزینه شده برای این مجتمع ورزشی تفریحی را، ۸۰۰ میلیون ریال ذکر کرد و افزود: این مجتمع در زمینی با زیربنای بیش از ۴ هزار متر مربع احداث شده است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات