خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی:

اجرای 88 پروژه محرومیت زدایی در استان/ اختصاص 1/5میلیارد تومان از سوی قرارگاه قرب کوثر سپاه

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: قرارگاه قرب کوثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعتباری معادل یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای 88 پروژه محرومیت زدایی در استان اختصاص داده که تاکنون 500 میلیون تومان برای 20 پروژه اجرایی شده است.
کد خبر: ۸۹۲۴۵۳۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد زهرایی صبح امروز در همایش شبانان و گله داران ضمن تسلیت ماه محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارداشت: در مکتب عاشورا انسان ساخته می شود و مکتبی است که خون خواهی حق علیه باطل در آن ساری و جاری دارد.

وی عنوان کرد: در طول تاریخ هم گرچه شکل ظاهری جبهه حق و باطل تغییر کرده اما باز هم طبق مکتب عاشورا خون جاری حق علیه باطل در آن می جوشد.

مسئول بسیج سازندگی استان با بیان اینکه تفاوت مکتب غرب با مکتب اسلام در انسان سازی است افزود: مکتب غرب هرچه به سمت تمدن و تکنولوژی پیش می رود؛ از هویت انسانی فاصله می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه دفاع از انقلاب اسلامی تنها در بعد نظامی نیست خاطرنشان کرد:  گله بانان ، محرومین و اردوهای جهادی نیز به دفاع و امنیت کمک می کنید زیرا دفاع از انقلاب بر سرمایه های انسانی استوار است.

زهرایی ادامه داد: با همت بسیج و سپاه برای اینکه به جنگ محرومیت و فقر برویم بدون کار مردمی و بدون قرار دادن پایه کار برعهده مردم موفق نمی شویم.

مسئول بسیج سازندگی استان یادآور شد: در خراسان جنوبی با وجود خشکسالی های متوالی اما با وجود مردمی ولایی، قانع و انقلابی ، با کمترین کار و حداقل هزینه ها در روستاها می توانیم مانع از مهاجرت مردم به شهرها شویم.

وی بیان داشت: قرارگاه قرب کوثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعتباری معادل یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای 88 پروژه محرومیت زدایی در استان اختصاص داده که تاکنون 500 میلیون تومان برای 20 پروژه اجرایی شده است.

زهرایی خاطرنشان کرد: امروز 50 پروژه افتتاح می شود که بالغ بر یک میلیارد تومان آورده قرارگاه قرب کوثر سپاه و یک میلیارد تومان آورده استان است.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان افزود: 6 دهستان نیز فاز اول اجرایی آغاز شده است و 5 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار برای آن تعیین شده  که 2 میلیارد و500 میلیون تومان آن را قرارگاه قرب کوثر کمک کرده است.

وی ادامه داد: عمده پروژه هایی که در استان با همکاری قرارگاه کار می شود بر اساس نیاز اولیه مردم در زمینه منابع آبی است. 21 رشته قنات و چند استخر ذخیره آب تاکنون انجام شده است.

زهرایی متذکر شد: از دستگاه های اجرایی استان تقاضا داریم که با توجه به پروژه هایی که شروع به کار شده ما به ازای آن پروژه ها را در دستور کار قرار دهند که شاهد اجرای پروژه هایی منطبق بر نیاز واقعی مردم باشیم.

وی اضافه کرد: بعد از نماز ظهر امروز  خانه عالم روستای چاهک موسویه به نمایندگی از 50 پروژه محرومیت زدایی در استان افتتاح می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها