خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کلیبر:

درک ماجرای کربلا و عاشورا مقدمه می خواهد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کلیبر در آیین عزادای سالار شهید امام حسین(ع) گفت: هر کار و هر چیزی مقدمه ای دارد و ماه محرم و حماسه عاشورا نیز دارای مقدمات است که اگر نتوانیم این مقدمات را بفهیم نمی توانیم ماجرای کربلا و عاشورا را درک کنیم.
کد خبر: ۸۹۲۴۵۴۶
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام شکوریان افزود: اجابت قلبی و زبانی مکتب امام حسین(ع) اجابت با گوش یعنی دوری از شنیدن حرام و شنیدن احادیث و حرف دین و لبیک گوی با چشم یعنی دوری از نگاه به نامحرم، همسانی دیدگاه و نظر با دیدگاه ولایت و برابری خواسته ها با مکتب امام حسین از مقدمات درک حماسه عاشورا است.

وی ادامه داد: ماه محرم و به خصوص دهه اول ساخته و پرداخته قدرت بشر نیست بلکه اراده خداوند در آن است که همه ساله پرشورتر از سال گذشته است و تا از راه نرسیده قلب ها را جذب می کند بطوری که  بچه ها نیز به فکر پوشیدن لباس سیاه هستند تا برای امام عزادار باشند و گریه کنند.

حجت الاسلام شکوریان  بیان کرد: گریه بر امام حسین(ع) یک نعمت بزرگی است چراکه هر کسی به امام گریه کند روز قیامت گریان نخواهد بود از طرفی هم این گریه ها ریشه کافران را می سوزاند و کاخ ستم را ویران می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار