خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرگان ؛

جوان بسیجی باید تکلیف مدار باشد/شهدا برای ادا تکلیف رفتند

سرهنگ دوم پاسدار سید علی مهاجر در اولین یادواره دانش آموزی دبیرستان شهید مصطفی خمینی گرگان گفت :مدافعین حرم راه شهدای دفاع مقدس را طی میکنند.
کد خبر: ۸۹۲۴۵۸۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ سرهنگ دوم پاسدار سید علی مهاجر فرمانده سپاه ناحیه گرگان در اولین یادواره شهدای دانش آموز دبیرستان شهید مصطفی خمینی گرگان اظهار داشت : رزمندگان دفاع مقدس گوش به فرمان امام (ره) و برای ادای تکلیف در جبهه ها حضور پیدا کردند و دشمن تا دندان مسلح را با شکست روبرو ساختند.

وی درادامه اذعان کرد : علت پیروزی ما در دفاع مقدس تقوای الهی و تکلیف مداری بود که این مهم امروز باید در جوان بسیجی ما نیز بروز و ظهور پیدا کند.

مهاجر خاطر نشان کرد : تکلیف مداری رزمندگان ما بعد از دفاع مقدس ادامه پیدا کرد که حاصل آن موشک های دوربردی است که امروز تن استکبار جهانی را به لرزه در آورده است.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیان مقام معظم رهبری گفت : اینکه امام خامنه ای بیان میکنند تحصیل ، تهذیب و ورزش بی علت نیست زیرا تمامی دستاوردهایی که ما در انقلاب اسلامی به دست آورده ایم حاصل این اندیشه است که اگر میخواهیم به نقطه ای برسیم باید تحصیل با تهذیب نفس و تقوای الهی و تندرستی همراه باشد.

وی ادامه داد :امروز در عرصه های دفاعی ، ورزشی و نانو و موارد دیگر افتخاراتی که بدست می آید حاصل تکلیف مداری و تقوای الهی است.

گفتنی است این مراسم با مرثیه سرایی و سینه زنی دانش آموزان بسیجی و همچنین اهداء لوح تقدیر به خانواده شهدای دانش آموز نیز همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها