خبرهای داغ:
به همت کانون بسیج پیشکسوتان برگزار شد:

همایش طلایه داران جهاد وشهادت

همایش طلایه داران جهاد وشهادت سپاه ناحیه گرگان به همت کانون بسیج پیشکسوتان در تالار لاله گرگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۴۵۹۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت که در تالار لاله سپاه ناحیه گرگان برگزار شد فرمانده سپاه گرگان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام عزاداری حسینی اظهار داشت : دفاع مقدس ما ریشه در کربلای معلی داشت.

وی درادامه افزود : در دفاع مقدس رزمندگان ما با تاسی از حادثه عاشورا کاری حسینی کردند و دشمنی را که با همه توان و حمایت کشورهای جهانی همراه بود را با شکست روبرو ساختند.

مهاجر همچنین اذعان کرد : عامل موفقیت ما در دفاع مقدس تقوای الهی و تکلیف مداری رزمندگان بود که با گوش دادن به فرامین حضرت امام (ره) و اعتقاد به نصرت الهی درس بزرگی را به جهانیان دادند.

فرمانده سپاه گرگان خطاب به رزمندگان دفاع مقدس گفت : شما امروز رسالتی بزرگ را بر عهده دارید و آن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است زیرا این فرهنگ تا زمانی زنده خواهد ماند که زینب وار اتفاقات این دفاع مقدس سینه به سینه به نسل جوان انتقال یابد.

وی در پایان ابراز داشت : امروز دشمن با لباس تزویر و ریا و نفوذ در اذهان مردم به دنبال این است که جوانان معتقد به انقلاب و آرمانهای شهدا را از مسیر خارح سازد که در مقابل این ترفند دشمن رزمندگان دفاع مقدس ما باید بسیاری از مسائل مغفول مانده دفاع مقدس را برای نسل جوان بازگو کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار