خبرهای داغ:
مديرعامل سازمان آتش‌نشاني شهرداري قزوين خبر داد؛
مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: کارشناسان واحد پیشگیری از حریق اين سازمان بيش از 100 مورد دستورالعمل ايمني را براي مساجد، تکايا و حسينيه‌هاي قزوين صادر کردند.
کد خبر: ۸۹۲۴۶۰۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ابو الفضل ذوالقدر مديرعامل سازمان آتش‌نشاني شهرداري قزوين اظهار کرد:‌ طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی قزوین در دهه پایانی شهریور ماه سال جاری و در آستانه شروع ایام عزاداری ماه محرم کارشناسان واحد پيشگيري از حريق و حوادث اين سازمان با حضور در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین نسبت به ارائه آموزشهای ایمنی به متولیان تكايا، مساجد و حسينيه‌هاي شهر قزوين اقدام ، و مجوز و دستورالعمل های ایمنی لازم برای هر کدام از این اماکن را صادر نمودند.
وی افزود؛ در ادامه این طرح کارشناسان این سازمان به منظور بررسی و میزان رعایت مسائل اشاره شده در دستورالعمل های ایمنی بصورت روزانه و در 2 نوبت صبح و عصر از این اماکن بازدید کرده و بر رعایت دقیق توصیه های ایمنی و پیشگيري از وقوع حریق و حوادث احتمالي تاکید کردند .
ذوالقدر افزود: شارژ‍ رايگان كپسول‌هاي خاموش كننده آتش‌نشاني برای مساجد و تکایا و مشاوره ايمني توسط كارشناسان از ديگر خدمات سازمان آتش نشاني در این ایام بود.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها