حجت الاسلام محققیان در گفتگو با «بسیج»:

انعکاس جنایات علیه مردم میانمار وظیفه همه رسانه هاست

استاد و محقق حوزه و دانشگاه گفت: باید مردم را آگاه کنیم و رسانه ها مسئولیت بی نظیری در این موضوع دارند و در آن دنیا خداوند قطعا از کسانی که به مردم میانمار کمک نکردند حساب کشی می کند.
کد خبر: ۸۹۲۴۶۰۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰

حجت الاسلام محققیان استاد و محقق حوزه و دانشگاه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت:     جنایاتی که بر علیه مردم میانمار می شود در تاریخ بشر بی نظیر است.

وی افزود: انگار که تمام رسانه های جهان مرده اند و توجه ندارند که این جنایات ضد بشری بر علیه هیچ قومی درست نیست این که یک انسان و بچه سرش بریده شود یا در آتش سوزانده شود به زنهای بی پناه تجاوز شود و آن هم توسط یک دولت و واقعا آبروی بشریت در خطر است.

حجت الاسلام محققیان تصریح کرد:  رسانه ها باید هر چه بیشتر فعالیت کنند و مظلومیت مردم میانمار را نشان دهند و صدای آنها را به گوش جهانیاین برسانند. برخی از نگاه های اشتباه و ظاهرا دینی مردم را از مسائل سیاسی و اجتماعی جهان دور می کند.

حجت الاسلام محققیان گفت: باید مردم را آگاه کنیم و رسانه ها مسئولیت بی نظیری در این موضوع دارند و در آن دنیا خداوند قطعا از کسانی که به مردم میانمار کمک نکردند حساب کشی می کند.

 

 

 

ارسال نظرات