یک استاد دانشگاه گفت: اگر شهدای هشت سال دفاع مقدس نبودند و شهدای مدافع حرم به جنگ نمی رفتند، امروز خبری از امنیت و اقتدار در کشور ما نبود.
کد خبر: ۸۹۲۴۶۳۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدیشهر؛ در مراسم یادواره شهدای نینوایی احمد طهماسبی استاد دانشگاه ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس اظهار کرد: جنگ ایران و عراق جنگ جهانی سوم بود، که تمامی ابرقدرت ها در مقابل ایران ایستاده بودند؛ ولی با دلاور مردی و ایثارگری های شهدا و رزمندگان ما اجازه ندادیم ذره ای از خاک وطن به دست دشمن بیفتد و به اهداف خود دست پیدا کند.

وی افزود: شهدا رفتند تا امنیت ما برقرار بماند و اگر شهدای هشت سال دفاع مقدس نبودند و شهدای مدافع حرم به جنگ نمی رفتند، امروز خبری از امنیت و اقتدار در کشور ما نبود.

این استاد دانشگاه خاطر نشان کرد: امروز با وجود ماهواره ها یی که بر پشت بام خانه ها همچون پرچم یزید نصب است، جایی برای پرچم امام حسین(ع)نمی ماند.

وی عنوان کرد: آمریکا جرات و توان حمله نظامی به کشور ما را ندارد و ما دیگر جنگ نظامی نخواهیم داشت؛ اما جنگ نرم مدت هاست که شروع شده که از جنگ نظامی نیز خانمان سوز تر عمل می کند.

طهماسبی خاطر نشان کرد: ازهمان زمانی که امام خامنه ای چفیه به گردن انداخت باید درک می کردیم که هدف رهبر انقلاب، مبارزه در عرصه جنگ نرم بوده است.

این استاد دانشگاه، هدف جنگ نرم را فروپاشی خانواده عنوان کرد و گفت: رابرت مرداک یهودی مدیر شبکه ماهواره ای فارسی وان گفته است، اگر مادر خانواده را به لجن بکشانیم تمام خانواده را به لجن کشانده ایم و اگر خانواده به لجن کشیده شود، جامعه نیز به لجن کشیده می شود .

طهماسبی اضافه کرد: مادران آن موقع شهدا را تحویل جامعه می دادند؛ اما اکنون ماهواره باعث شده مادران آن قدر بی غیرت شوند که خودشان فرزندانشان را وارد مسائل غیر اخلاقی کنند.

وی گفت: اگر می خواهیم مانند گذشته باشیم و همان مادرانی که شهدا در دامان خود پرورش می دادند را در جامعه داشته باشیم، راهکار آن این است که به سبک زندگی ایرانی اسلامی برگردیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها