مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود:

استکبار تلاش دارد با جنگ نرم نسل آینده کشور را از علم و معنویت جدا کند

حجت الاسلام مرتضوی در نشست بصیرتی معرفتی واحد امیدان آزادگان شاهرود گفت: استکبار جهانی امروز با جنگ نرم و کشاندن شما دانش آموزان به سمت سرگرمی ها کاذب و دور کردن از تحصیل و تهذیب و ورزش که رهبر انقلاب تاکید دارند می خواهد به اهداف شوم خود دست یابد.
کد خبر: ۸۹۲۴۶۳۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی در نشست معرفتی بصیرتی حلقه‌های صالحین واحد امیدان آزادگان بسیج دانش آموزی حوزه ایمان در دبستان آزادگان شاهرود در سخنانی با گرامیداشت بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام ماه محرم با بیان اینکه تقارن هفته دفاع مقدس و ماه محرم جلوه‌ای دیگر به آغاز مدارس داده است اظهار کرد: دفاع مقدس ما الگوبرداری از ماه محرم و عاشورای حسینی است و این ماندگاری دفاع مقدس ما را سبب شده و به قداست داده است.
وی افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس گرامیداشت خون‌های پاکی است که برای اعتلای اسلام و انقلاب به زمین ریخته شده و این اثرگذاری را داشته که ان نظام تاکنون پابرجا بماند و توطئه خناسان و دشمنان قسم خورده این نظام بی اثر باشد.
مرتضوی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند ما استقلال و آزادی نداشته باشیم گفت: استکبار جهانی که آمریکا و نوکران او را شامل می‌شود می‌خواهند کشور‌های دنیا نیازمند و بنده و بَرده آن‌ها باشند و آن‌ها آقا باشند و بقیه دنیا خدمت آن‌ها را بکنند.
وی با بیان اینکه استکبار جهانی تمام تلاش خود را به کار بسته تا این نظام را به زمین زند افزود: هشت سال دفاع مقدس به ما آموخت که باید در مقابل دشمن ایستاد و تسلیم نشد و این ایستادگی در آن زمان با مبارزه و جنگ رو در رو بود و امروز این جنگ تغییر کرده است.
سرمربی صالحین بسیج دانش آموزی شاهرود تصریح کرد: استکبار جهانی امروز با جنگ نرم و کشاندن شما دانش آموزان به سمت سرگرمی‌ها کاذب و دور کردن از تحصیل و تهذیب و ورزش که رهبر انقلاب تاکید دارند می‌خواهد به اهداف شوم خود دست یابد.
وی ادامه داد: شما دانش آموزان و نوجوانان باید درس را سرلوحه کار خود قرار دهید چرا که امروز دشمن نمی‌خواهد شما علم آموزی کنید و باسواد شوید چرا که به فرمود: ه مولا علی (ع) علم سطان است و سروری می‌آورد و دشمنان این را نمی‌خواهند که ما آقا باشیم.
مرتضوی اضافه کرد: در کنار علم باید به معنویت نیز توجه کرد چرا که علم بدون عمل و معنویت در راستای تعالی انسان حرکت نمی‌کند و در راستای منافع شخصی به کار گرفته می‌شود مانند انرژی هسته‌ای که هم استفاده صلح آمیز دارد و هم باعث کشته شدن هزاران هزار نفر و جنگ و خونریزی می‌شود.
مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود تاکید کرد: شما دانش آموزان امروز باید هدف و مسیر خود را بشناسید و در آن قدم بردارید و بدانید که دشمنان این انقلاب و اسلام به دنبال بی هویت کردن شما هستند تا بتواند بر شما اثرگذاشته و بنده خود نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار