پرویز خدابخشی با بیان اینکه درخشش،عراق، یمن و سوریه از تشعشعات دفاع مقدس است، گفت: هشت سال دفاع مقدس مظهری از برترین صفاتی است که یک جامعه می‌تواند به آن ببالد.
کد خبر: ۸۹۲۴۶۳۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهار محال وبختیاری ؛ پرویز خدابخشی  در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج ، ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به وضعیت سیاسی کشور در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: جنگ در حالی آغاز شد که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آمادگی چندانی برای دفاع در مقابل تجاوز نداشته و بنی صدر به‌ عنوان رئیس جمهور ، رئیس شورای عالی دفاع و فرمانده کل قوا ،اعتقاد و انگیزه دفاع در مقابل نیرو های عراقی را نداشت و با شعار (دادن زمین و گرفتن زمان ) و دفاع در کوه‌های لرستان، عملا راه ورود عراقی ها را برای اشغال خوزستان هموار نمود.

وی خاطرنشان کرد: ارتش بنی صدر برای کسب شهرت و تثبیت موقعیت سیاسی خود و تعارض با حضرت امام خمینی ره و حذف نیروهای پیرو خط امام (ره) مخالفت با سپاه و نیروهای مردمی به صحنه جنگ و ممانعت از دادن سلاح ،مهمات و غذا به نیرو های سپاه در جبهه های جنگ (با به عهده دار بودن امورات یاد شده از سوی ارتش) و منزوی نمودن نیروهای ارتش را در امور خود قرار داد و مانع از اقدامات دفاعی در روزهای نخست جنگ می‌نمود.

این مقام مسئول با اشاره به زندگی پر مشغله مردم در دوران دفاع مقدس، عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس مردم دچار سختی و مشقت در گذراندن امور روز مره شدند اما هرکس به نوبه خود برای دفاع از خاک وطن تلاش کرد و نگذاشت حتی یک وجب از خاک در دست دشمن قرار گیرد.

کارشناس سیاسی استان افزود: همه با هر سنی به فرامین رهبر انقلاب خود لبیک گفتند و با کمترین امکانات در مقابل دشمن ایستادند و با ایمان و تقوا در ابر قدرت‌های جهان به پیروزی رسیدند.

ارسال نظرات