خبرهای داغ:
مسئولین بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود به مناسبت هفته دفاع مقدس با خانواده معظم شهیدان احمد و محمود نقی زاده دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۲۴۶۶۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسئولین بسیج دانش آموزی حوزه ایمان به اتفاق معاون فرهنگی اجتماعی بسیج دانش آموزی استان و راوی دفاع مقدس استان با حضور در منزل شهیدان احمد و محمود نقی زاده با آن‌ها دیدار کردند.
در این دیدار دکتر زمانی راوی دفاع مقدس استان و استاد دانشگاه در سخنانی با اشاره به سخن امام راحل که خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت هستند اظهار کرد: چشم هیچگاه خطا نمی‌کند و چراغ نیز روشنایی راه را نشان می‌دهد و این جمله بسیار مهم و اثرگذار است.
وی افزود: مقام معظم رهبری نیز تاکید بر تفقد از خانواده شهدا و مراقب از فراموش شدن آن‌ها دارد و این انقلاب به برکت مجاهدت این شهدا تاکنون استوار ایستاده است وجوانان این انقلاب به تبعیت از فرهنگ حسینی به دفاع از کیان اسلام پرداختند.
زمانی با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم بیان کرد: شهدا و خانواده‌های آنان احترام و قدر و شان منزلشان بسیار بالاست و همه باید تلاش کنیم تا این فرهنگ را در جامعه ترویج نماییم.
استاد دانشگاه سمنان تصریح کرد: شخصیت شهدای ما الگوی برای همه زمانه هاست و باید تلاش کنیم این فرهنگ را به نسل‌های بعد انتقال دهیم.
در این دیدار مادر شهیدان احمد و محمود نقی زاده با خیرمقدم به بیان خاطراتی از شهیدان پرداخت و تاکید کرد: این دو شهید نمونه و الگو بودند و در زمان هر دو این شهدا من از درگاه الهی تشکر کردم که این قربانی‌ها را از ما قبول کردند.
در این دیدار هدیه‌ای به رسم یادبود به خانواده شهید اهدا شد.
 
دیدار مسئولین بسیج دانش آموزی شاهرود با خانواده شهیدان نقی زاده+عکس
ارسال نظرات
پر بیننده ها