به مناسبت هفته دفاع مقدس صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور مسئولان شهرستانی در سرباز برگزار شد
کد خبر: ۸۹۲۴۶۶۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی با حضور پر شور مسئولان شهرستانی، نیرو‌های نظامی، انتظامی و بسیجیان سرباز در راسک برگزار شد.
معاون هماهنگ کنننده سپاه شهرستان سرباز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل (ره)، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یا آور دلاور مردانی است که با نثار جان شیرینشان درخت انقلاب را آبیاری کرده و این ایثار و از خود گذشتگی باعث شد تا رزمندگان و شهدای این مرز و بوم به عنوان برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ثبت شوند و بزرگ‌ترین افتخار برای فرزندان ایران باشند.
سرهنگ پاسدار عیسی اربابی افزود: فرزندان انقلاب اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس در جنگ تحمیلی در مقابل پیشرفته‌ترین سلاح و تجهیزات دشمن در مناطق مختلف جنگی و مرز‌های ایران ایستادگی کردند.
وی با اشاره به قدرت ایمان و اراده پولادین رزمندگان اسلام در دفاع مقدس، بیان کرد: قوای استکبار در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی استقامت ملت ایران را امتحان کردند، ولی خلوص و پاکی شهدای بخون خفته، دعای خیر پدران و مادران رنجدیده و رهنمود‌های امام راحل عظیم الشان باعث شد تا ملت سرفراز ایران به خوبی و جانانه امتحان خود را پس داده و در مقابل استکبار جهانی بایستند و از آزادگی و استقلال کشور دفاع کنند.
اربابی در پایان تصریح کرد: آمادگی نیرو‌های مسلح و توسعه تجهیزات جنگی و دفاعی امروز ایران را به یک قدرت در منطقه تبدیل کرده و اگر دشمن فکر کوچک‌ترین تجاوز به ذهنش خطور کند جوابی پشیمان کننده خواهد گرفت.
در پایان این مراسم از خانواده شهدای وحدت شهرستان سرباز تقدیر شد.
ارسال نظرات