نرگس خاتون آبادی کارگر گفت: جامعه کارآفرین از آستانه تحمل بالایی برخوردار است: عرصه اقتصادی مورد تهاجمات از سوی نظام استکبار جهانی است. لذا مردم مکلف به نوآوری و کارآفرینی در در عرصه جدید اقتصادی هستند.
کد خبر: ۸۹۲۴۶۷۳
|
۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۹

نرگس خاتون آبادی کارگر بانوی کارآفرین بسیجی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: جامعه ای که بتواند در بستر کارآفرینی حرکت کند جامعه ای سازنده، پویا و فعال است و به سادگی می‌تواند مشکلات بیرونی و درونی را تحمل کرده و پشت سر بگذارد.

وی با بیان اینکه جامعه کارآفرین از آستانه تحمل  بالایی برخوردار است از اینرو میتواند اقتصاد مقاومتی را اجرایی کند افزود: از آنجایی که عرصه اقتصادی در سال های اخیر یکی از عرصه های سیاسی است که مورد تهاجمات و فشارهایی از سوی نظام استکبار جهانی است. لذا مردم مکلف به نوآوری و کارآفرینی و الگوسازی ای در در عرصه جدید اقتصادی هستند.

این بانوی کارآفرین بسیجی خاطر نشان کرد: کارآفرینی در اقتصاد مقاومتی نقش موثر و مهم دارد و لذا  سرمایه گذاری و کارآفرینی می‌تواند موجب استقلال کشور که نوعی زمینه سازی برای به کارگیری استعدادها در جهت شکوفایی اقتصادی است واقع شود تا از این طریق بتواند مشکلات موجود در زیر بخش‌های اقتصادی را کاهش دهد.

وی در خاتمه افزود: بانوان کارآفرین زیادی در کشورمان داریم که می‌توانند در جهت پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی پیش بروند و بخشی از سهم اقتصادی خانواده و کشورشان را داشته باشند از اینرو انتظار می‌رود که در پیاده سازی اقتصاد مقاومتی جایگاه ویژه ای برای بانوان کارآفرین در نظر گرفته شود.

ارسال نظرات