خبرهای داغ:
بيانيه هفته دفاع مقدس سپاه گلپايگان:غرب آرزوی ترس یک ایرانی را از این هیاهو های بی اساس به گور خواهد برد.
کد خبر: ۸۹۲۴۶۷۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرنگار بسيج از گلپايگان، روابط عمومی و تبلیغات سپاه گلپایگان، به مناسبت هفته دفاع مقدس و در پاسخ سخنان نفرت آلود و سخیفانه ترمپ بیانیه ای صادر کرد.در این بیانیه آمده است:

اظهارات سخیف و بزدلانه رئیس جمهور آمریکا در هفتاد و دومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد موضوعی است که از دیرباز دولتمردان غاصب آمریکایی که تاریخچه قساوت و نسل کشی خود را به فراموشی سپرده اند در برنامه کار قرار گرفته اند. سیاهه جنایات آمریکا در ایران و بسیاری از کشورهای جهان و حتی در دل قاره آمریکا، طوماری است که قرن ها زمان می طلبد که نسل ها و جوامع از پشت پرده خباثت های سران آمریکایی باخبر شوند.

شاید سران کودک کش صهیونیست و آمریکایی فراموش کرده اند که چطور دولت های جعلی اسرائیل و آمریکا را ایجاد کردند و چه نسل ها و تمدن هایی که در پی استکبار، استعمار و استحمار صهیونیست جهانی از بین رفتند. نژادپرستی ِدانشوران صهیون در پشت پرده قراردادهای ننگینی چون بالفور، بی رحمانه نسل های فلسطینی را در منطقه غرب آسیا به کام مرگ کشاند.نژادپرستی دولت ایالت متحده آمریکا قرن هاست مردم بومی قاره آمریکا را در نبرد سفیدپوستان و رنگین پوستان گرفتار کرده است و تاکنون میلیون ها نفر را قتل عام نموده است .

 واقعیت این است در سرمینی که مجسمه به ظاهر آزادی را در آن نصب می کنند،آزادی یک مجسمه است نه یک واقعیت و حالا کار به جایی رسیده است که سبک مغزی چون ترامپ که امروز در صدر دیکتاتورترین و فاسدترین حکومت های جهان است و حتی پوسته ای از دموکراسی را در خود جای نداده است  انقلاب اسلامی را متهم به دموکراسی دروغین می کند.

اتاق فکرهای آمریکایی بسیار خوب می دانند که انقلاب اسلامی مانعی بزرگ برای طرح های چپاولگرانه آنان است. می دانند که انقلاب اسلامی برخاسته از مکتب عاشورا و  ظلم ستیز است و می دانند که منافع آن ها با وجود جبهه مقاومت در غرب آسیا و به تبع آن با حرکت های بیداری اسلامی در خطر نابودی است. اتاق فکرهای شیطانی آمریکایی می دانند که برجام و یا هر قرارداد دیگر خللی در اراده پولادین ملت ایران ایجاد نخواهد کرد و این تجربه را در هشت سال دفاع مقدس داشته اند.

 تاریخچه پرافتخار هشت سال دفاع مقدس بیانگر حقانیت نظام اسلامی و درماندگی قدرت های پوشالی غربی است و همین به ظاهر قدرت ها امروز نقاب حقوق بشر و دموکراسی را برچهره کشیده و در پس پرده ی این کلمات فریبنده ،نسل کشی، غارت و تحقیر را  برای نسل های بشریت مظلوم پی گرفته اند. چهره های نفرت آلود و سبک مغزهایی چون ترامپ ،امروز در حقیقت درونمایه دولت های فاسدی چون آمریکا را افشا می کنند و حتی اپوزسیون داخل و خارج نیز از برخی تمجید های غرب مآبانه خود امروز شرمنده و سرافکنده اند و نمی دانند که در جراید و رسانه های خود چطور این فضاحت را پرده پوشی کنند.

امروز بسیاری از دولتمردان به این نتیجه رسیده اند که پرونده های پرتنشی چون برجام، هیچ آورده ای برای نظام نداشته است و سخن گفتن بر سر موضوعات دیگر آب در هاون کوبیدن است. اگرچه برخی دولتمردان آمریکایی، سیاست دستکش مخملین و دست چدنی را در پیش گرفته بودند اما ترامپ دستی برهنه را به سمت ما دراز کرده تا بدانیم که حقیقت آمریکا همین خباثت و سفاهت است و این بهشت گمشده ای که برخی در کتاب های خود از آن قلم می زنند جهنمی است که شعله های فساد آن حتی به خود مردمان این کشور نیز رحم نمی کند و سیاست تفرقه و قومی و نژادی ابزاری برای ثبات دولت فاسد و دیکتاتور آمریکا ست.

لازم است در سی و هفتمین سالگرد هفته دفاع مقدس و به تأسی از امام شهیدان و شهیدان گلگون کفن این سرزمین یادآوری کنیم که:

  1. سیاست جداسازی مردم از بدنه نظام اسلامی توسط ترامپ و سردمداران کفر، سیاستی نخ نما و پوسیده است و جهانیان آگاهند که جمهوری اسلامی یک نظام مردمی و دارای انقلابی با پیشینه اسلامی که رژیم مستبد غرب گرا را فروریخت و هنوز پس از چهار دهه که از عمر پر برکت آن می گذرد حضورهای حماسی مردم در صحنه های مختلف ،گویای حمایت همه جانبه مردم از نظام اسلامی است.
  2. دیکتاتورترین و فاسدترین حکومت جهانی، حکومت آمریکاست و به عنوان حمایت کننده اصلی حکومت های مستبد جهان نیز به حساب می آید. و نقاب کاذب دموکراسی و حقوق بشر پوششی برای جنایات لیبرال دموکراسی منفور آن هاست.
  3. ماهیت و حقانیت نظام اسلامی ظلم ستیز و کمک به جوامع مظلوم جهان است و به دنبال خشونت، جنایت و جنگ طلبی نیست. و این حقیقت مبرهنی که انقلاب اسلامی با مردم جهان سر تعارض ندارد و هرآنچه هست نبرد حق و باطلی است که با حکومت های فاسد و استکباری در پیش گرفته و این نیز با تأسی از عاشورای حسینی و حرکت های الهی معصومین (علیهم السلام ) است.
  4. آنچه در پس پرده جنگ های نیابتیِ سرسپردگان آمریکایی در دل دولت های مرتجع عرب می گذرد و تشکیل هسته های فاسد و نامشروعی چون داعش و القاعده و معارضین در کشورهای مختلف به اذعان بسیاری از سیاستمداران جهانی برای مقابله با اسلام واقعی  و ایران هراسی است و حضور عزیزان مدافع حرم در غرب آسیا؛حرکت هایی دفاعی براساس سیاست های مدبرانه نظام جمهوری اسلامی ایران است و ایرانیان همه به اتفاق به این موضوع ایمان دارند که امروز خون محسن حججی ها  و شهیدان مدافع حرم امنیت ایران اسلامی را بیمه نموده است.
  5. سیاست های ارعابی آمریکایی ها و تحریم های مختلف آن ها در چهار دهه گذشته نخواهد توانست در اراده پولادین ملت ایران خللی ایجاد کند. و فرزندان مکتب عاشورا تا آخرین نفس در دفاع از حریم امن ولایت و کیان  ایران اسلامی خواهند ایستاد و این  حرکت تا قیام موعود امتداد  خواهد یافت.

و اما حرف آخر

عاشوراییان را باکی از مرگ نیست. قیام برای حق، دفاع از مظلومان در سراسر جهان و ایجاد سامانه های اقتدار دفاعی از ضروریاتی است که پیروان عاشورا لحظه ای از آن دست نخواهند کشید و غرب آرزوی ترس یک ایرانی را از این هیاهو های بی اساس به گور خواهد برد.

والسلام علی من اتبع الهدی

مهرماه 1396

ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها