یکی از نخبگان بسیج ادارات خراسان رضوی در گفتگو با «بسیج»:

باید متخصصان و استعدادهای برتر کشور جذب دولت شوند

حبیب الله آسوده گفت: باید زمینه های کارکردن مورد توجه قرار بگیرد تا متخصصان و استعدادهای برتر در داخل کشور جذب و امکاناتی در اختیارشان قرار بگیرد تا رغبت این افراد به فعالیت در داخل کشور افزایش یابد.
کد خبر: ۸۹۲۴۶۹۰
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۴

حبیب الله آسوده یکی از نخبگان اقتصادی بسیجی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی از طریق کارآفرینی باید برنامه ریزی جامع و مدونی انجام شود تا زمینه تحقق و توسعه فراهم گردد از اینرو فرایند تخصیص بودجه برای این کار اصلاح و تسهیل شود لذا زمینه های کار کردن آن نیز مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه بارها رهبری معظم انقلاب بر نیاز اساسی کشورمان به کار و کارآفرینی تاکید کردند افزود: دو دلیل اساسی یعنی آمادگی کشور برای جهش و فشار اقتصادی دشمنان  ثابت می‌کند که ایران بیش از هر دوره دیگر به کار و کارآفرینی احتیاج دارد.

این نخبه اقتصادی بسیجی خاطرنشان کرد: باید فرایند تخصیص بودجه برای کار اصلاح و تسهیل شود  و زمینه های کارکردن مورد توجه قرار بگیرد و تدابیری اندیشیده شود که متخصصان و استعدادهای برتر در داخل کشور جذب شوند و امکاناتی در اختیارشان قرار بگیرد تا رغبت این افراد به فعالیت در داخل کشور افزایش یابد.

این بسیجی فعال در ادامه افزود: باید افرادی که در سطح رفاه پایین‌تری قرار دارند را به سمت کار و تلاش بیشتر در اقتصاد کشورمان هدایت کرد تا به  سمت فضاسازی کسب و کار سوق داده شوند این دسته از افراد مدیریت توانایی خوبی را دارند و با برخورداری تدابیر معیشتی بالایی که دارند می‌توانند در پیشبرد توسعه اقتصادی کشورمان نقش موثری داشته باشند از اینرو ضروری است که در رسانه ها بازتاب بیشتری داشته باشند  و اقشار مختلف نخبگان، بازاریان و کارآفرینان بیشتربه بکارگیری این اقشار بپردازند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار