خبرهای داغ:
امام جمعه اقبالیه گفت: دشمنان هم اکنون از طریق فضای مجازی دین ما و باورهای ما را نشانه رفتند ولکن رهبر عزیز ما فرمود: فضای مجازی قتلگاه جوانان است
کد خبر: ۸۹۲۴۶۹۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه شکیبا ضمن یادآوری اینکه آغاز سال تحصیلی جدید با نهضت امام حسین(ع) و هشت سال دفاع مقدس مقارن شده است گفت: هم اکنون پرچم اسلام ناب محمدی بر دوش رهبر فرزانه ایران اسلامی قرار دارد.
وی ضمن اشاره به اینکه مکتب حیات بخش اسلام ناب و اسلام اهل بیت جوابگوی همه ی نیاز های فطری ما است بیان کرد: دشمنان ما قصد ربودن فرهنگ غنی ما را دارند.
فاطمیان بیان کرد: به فرموده امام راحل(ره) اساس در اسلام معنویت است و رمز پیروزی در هشت سال دفاع مقدس معنویات و اعتقاد به قدرت نامتناهی پروردگار عالم بوده است، و سلاح ما در این جنگ ایمان به خداوند تبارک بوده و شعار ما توحید الله اکبر بوده است چرا که صدام به وزیر امور خارجه وقت گفته است که رزمندگان شما با شعار الله اکبر تا هر کجا خواستند پیش می روند و این یک واقعیت است.
وی گفت: دشمنان هم اکنون از طریق فضای مجازی دین ما و باورهای ما را نشانه رفتند ولکن رهبر عزیز ما فرمود: فضای مجازی قتلگاه جوانان است. و در زمان هشت سال جنگ تحمیلی خسارات ظاهری بر کشور وارد میشد اما اکنون خساراتی بی سر و صدا و ویرانگر وارد کشور می شود و کسی جز کارشناسان، دیدبانها، رهبر معظم انقلاب و کسانی پیام رهبر را دریافت میکنند متوجه این حقیقت نمیشوند.
امام جمعه شهر اقبالیه اظهار کرد: انسان اساسا یک موجود ابدی است و خدای مهربان ما را برای ابدیت آفریده است، چند صباحی در این دنیا هستیم و بعد به عالم برزخ منتقل می شویم و در انجا تا برپایی قیامت منتظر می مانیم.
فاطمیان امنیت، استقلال، اقتدار و عظمت را دستاورد هشت سال دفاع مقدس دانست و بیان کرد: دشمن از این موقعیت ترس دارد، چراکه موقعیت آل سعود به خطر افتاده است
وی عنوان کرد: اسلام امانتی است که روی دوش فرد فردمان سنگینی میکند و ما باید این امانت را حفظ کنیم، فلذا د‌شمن می خواهد به جوانان ما شخصیت کاذب بدهد و آن هویت اسلامی و الهی را بگیرد و ما باید بدانیم خداوندی که ما را آفریده از ما چه میخواهد و شما دانش اموزان باید شخصیت واقعی خود را حفظ کنید.
فاطمیان ضمن عنوان اینکه همه ی ما دشمنی قسم خورده به نام شیطان داریم گفت: شیطان با اینکه موجود بدی است اما وجودش برای کمال انسان لازم است و اگر از پس این دشمن قسم خورده برآییم موفق می شویم. و کسانی که وظایف بندگی را انجام دهند شیطان بر آنها سلطه ای ندارد و ما هم نیز باید شرح وظایف بندگی را خوب انجام دهیم زیراکه دشمن میخواهد ما را از صراط بندگی بیرون کند و باور های غلط و خلاف واقع را به خورد ما بدهد.
امام جمعه شهر اقبالیه در پایان از مسئولین شهر، فرماندهی سپاه ناحیه ی امام سجاد(ع)، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ی امام سجاد(ع)، ریاست شورای شهر اقبالیه، اعضاء شورای شهر اقبالیه و نماینده ی آموزش و پرورش تشکر کرد.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها