خبرهای داغ:
در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس مهد قرآن و پیش دبستانی شکوفه های بهشتی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، دهیار و شورای اسلامی شید اصفهان در این شهرک افتتاح گردید.
کد خبر: ۸۹۲۴۷۰۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس مهد قرآن و پیش دبستانی شکوفه های بهشتی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، دهیار و شورای اسلامی شید اصفهان در این شهرک افتتاح گردید.
لیلا گونجی فرمانده حوزه مقاومت بسیج بنت الهدی(س) در حاشیه این افتتاحییه با تبریک هفته دفاع مقدس عنوان کرد: این مهد زیر نظر حوزه مقاومت بسیج بنت الهدی(س) شهر اقبالیه و دفتر بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین می باشد.
وی خاطر نشان کرد: مساحت این مهد به متراژ 30 متر مربع و ظرفیت 35 نفر از نونهالان و کودکان شهر شید اصفهان و به مربیگری خواهر بسیجی لیلا شالی می باشد.
گونجی به اهداف این طرح اشاره کرد و بیان کرد: از اهداف افتتاح این مهد و پیش دبستانی این است که خوراک و تغذیه مناسب در زمینه های قرآنی و معنویت افزایی در نونهالان می باشد و به دنبال گسترش و توسعه این مهدها و ژیش دبستانی در نقاط مختلف حوزه استحفاظی شهر اقبالیه می باشد.
4001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها