خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت مینودشت:
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت مینودشت گفت: استکبار ستیزی از مهم ترین مقوله های مشترک بین درس های عاشورا و عبرت های عاشوراست.
کد خبر: ۸۹۲۴۷۱۶
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرنگار حبرگزاری بسیج گلستان، محمد مظفری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مینودشت ، در مصاحبه با خبرنگار بسیج ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سرور سالار شهیدان آقا ابا عبدالله حسین (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: استکبار ستیزی از مهم ترین مقوله های مشترک بین درس های عاشورا و عبرت های عاشوراست.

وی افزود: در طی این سال ها دشمن از هیچ تلاشی در جهت مقابله با اسلام فروگذار نکرده است و در سالهای پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نیز هم به مقابله فیزیکی پرداخت و هم با شعله ور کردن آتش نفاق با ایجاد گروه های مانند داعش مسلمانان را از نیل به اهداف عالی خود بازداشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت مینودشت بیان داشت: با توجه به موقعیت جمهوری اسلامی به عنوان قلب تپنده اسلام باید گفت استکبار راهی جز نفوذ به این قلب تپنده جهان اسلام ندارد و مذاکرات هسته ای بهترین بهانه نفوذ به جمهوری اسلامی است و هدف دشمان از نفوذ ، کاهش یا از بین بردن روحیه انقلابی ، جهادی و استکبار ملت ایران است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها