خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: در طول ۸ سال جنگ تحمیلی، 287 شهید دانش آموز قزوینی وجود دارد و این امر نشان دهنده اهمیت دفاع از میهن و دین از سوی همه به ویژه دانش آموزان بوده است.
کد خبر: ۸۹۲۴۷۲۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین به مناسبت بازگشایی مدارس در جمع دانش آموزان و هنرآموزان ضمن اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و همزمانی آن با ماه محرم و فصل بازگشایی مدارس بیان کرد: بازگشایی مدارس، فصل تعلیم و تربیت است و ما امروز به این باور رسیده ایم که هویت دادن به دانش آموزان موجب پیشرفت آنها می شود.
وی گفت: قرار است که کار انقلابی انجام دهیم و کار انقلابی خود جوش باید توسط خود دانش آموزان انجام شود و در این راه باید از حافظه محوری به سمت مهارت آموزی پیش رویم.
مسوول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر استان قزوین با اشاره به چگونگی شروع جنگ تحمیلی، در خصوص مهم ترین ویژگی های دفاع مقدس بیان داشت: دفاع از میهن اسلامی، معنویت در بین رزمندگان و مردم و استقامت رزمندگان از مهم ترین ویژگی های دفاع مقدس بود.
ابراهیمی عنوان کرد: در جنگ نابرابر، ۳۵ کشور با تمام امکانات صدام را برای جنگ با ایران حمایت کردند اما رزمندگان ما به دلیل ایمان قلبی و با شجاعت در مقابل این دشمن ایستادگی کردند و در این جنگ سربلند و پیروز میدان شدند.
وی خاطرنشان کرد: در طول ۸ سال جنگ تحمیلیاز سوی استان قزوین، 287 شهید دانش آموز وجود دارد و این امر نشان دهنده اهمیت دفاع از میهن و دین از سوی همه به ویژه دانش آموزان بوده است.
مسوول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر استان قزوین افزود : از دیگر ویژگی های دفاع مقدس وحدت و انسجام ملی بود و همه مردم از تمام اقشار با یکدیگر در امور جامعه مشارکت داشتند.
ابراهیمی یادآور شد: میزان ذخایر ارضی عراق در زمان حنله به ایران ۳۰ میلیارد دلار بوده در حالی که زمان آزادی خرمشهر این میزان بودجه به صفر رسیده بود و پس از پایان جنگ، عراق ۷۰ میلیارد دلار بدهی داشت.
وی اضافه کرد: با توجه به این آمار به راحتی می توان دریافت که رزمندگان ما با ایثار و رشادت و فداکاری مقابل این دشمن ایستادند و حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادند.
مسوول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: وحدت موجود بین مردم در دوران دفاع مقدس با وجود رهبری امام خمینی ایجاد شد و امروز به پیروی از آنها، باید بدانیم که امروز امام ما، مقام معظم رهبری بوده و وظیفه ما پیروی از ایشان است.
1003/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها