یک بانوی کارآفرین بسیجی در گفتگو با «بسیج»:
نرگس خاتون آبادی کارگر گفت: تولید، نیروی محرکه هر اقتصادی است بدون تولید، چرخ اقتصادی دیر یا زود لنگ می‌شود . تکیه بر هر منبع دیگری غیر از تولید همیشگی نخواهد بود و سرانجام روزی آن منبع به انتها خواهد رسید.
کد خبر: ۸۹۲۴۷۴۹
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۲

نرگس خاتون آبادی کارگر یک بانوی کارآفرین بسیجی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: نبود سرمایه های داخلی و خارجی به بخش تولید نمی‌تواند موجب رونق فعالیت‌های مولد اقتصادی شود. کاهش سرمایه در تولید موجب شده است که انواع فعالیت‌های غیر تولیدی کاذب و واسطه گری‌ رشد بیشتری داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه  تولید،  نیروی محرکه هر اقتصادی است افزود: بدون تولید، چرخ اقتصادی دیر یا زود لنگ می‌شود . این در حالی است که تکیه بر هر منبع دیگری غیر از تولید همیشگی نخواهد بود و سرانجام روزی آن منبع به انتها خواهد رسید.

کارگر خاطر نشان کرد: مهم‌ترین اصل در اقتصاد توجه به تولید داخل است که نیازمند داشتن تامل، تعقل، تدبیر و دانستن فرهنگ تولیدات است از اینرو تسریع و تسهیل نحوه تزریق اعتبارات و تسهیلات به بخش‌های تولیدی می‌تواند در جهت رونق بخش‌های تولیدی مورد استفاده قرار بگیرد.

این بانوی کارآفرین بسیجی در ادامه افزود: یکی از عمده مشکلاتی که به عنوان تولید کننده دارم نبود سرمایه مالی است و بهتر است گفته شود نبود نقدینگی لازم و کافی تولیدکنندگان را دچار خسارت کرده است این در حالی است که امکان خرید مواد اولیه را ندارد و از اینرو نمی‌تواند سرمایه مالی در گردش موثری داشته باشد.

این بانوی کارآفرین بسیجی در خاتمه افزود: تولیدکنندگان با مشکلات دیگری همچون نبود بازار، بازاررسانی و بازاریابی مناسب مواجه هستند.

ارسال نظرات