فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

جنگ کنونی ما با استکبار نبرد ترکیبی است

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در همایش رزمندگان دوران دفاع مقدس آذرشهر با اشاره به توطئه دشمنان نظام از آغاز انقلاب تاکنون، یادآور شد: نبرد کنونی ما با دشمن نبرد ترکیبی است که دشمن تلاش دارد با هجمه فرهنگی و نفوذ و نیمه سخت مقابله کند.
کد خبر: ۸۹۲۴۷۵۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان  مهم ترین توطئه دشمن در حال حاضر را احیای سکولاریزم دانست و اظهار داشت: هدف از پیاده کردن سکولاریزم نفی هویت دینی و اسلامی ایرانی و بی هویت کردن جوانان است.

وی توطئه دیگر دشمنان را ترویج ابتذال اخلاقی، نفوذ در ابعاد مختلف، تلاش برای ایجاد حاکمیت دوگانه، ترویج بی تفاوتی به آرمان های انقلاب، تشدید اختلافات بین قومیت ها، تضعیف نهادهای انقلابی، تطهیر نظام شاهنشاهی، هویت زدایی ایرانی اسامی و حمایت از نیروهای معاند دانست که هدف از آن ها نابودی نظام است.

کریمیان با بیان اینکه جنگ دیگری که در حال حاضر مدنظر دشمن است جنگ شناختی است که از جنگ فرهنگی سخت تر است، گفت: در جنگ فرهنگی دشمن می خواهد جهان بینی ما همچون او باشد ولی در جنگ شناختی اصل دین زیر سوال می رود و هدف اصلی آن خشکاندن ریشه دین است.

وی نتیجه موفق شدن دشمن در جنگ شناختی را هوس محوری و ابتذال عنوان و بیان کرد: اگر انسان از دین و معنویت تهی شود خودپرست خواهد شد و نتیجه این منیت پرستی و فرومایگی است و انسان پست برای منافع خود به هرکاری دست خواهد زد.

کریمیان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر ضرورت حفظ انسجام و وحدت گفت: یکی از توطئه های دشمنان ایجاد حاکمیت دوگانه در کشور است و امروز بیش تر از هر زمان دیگری به اتحاد بین مردم و مسئولان و بین خود مردم و بین مسئولان نیازمندیم.

فرمانده سپاه عاشورا راه های مقابله با این توطئه ها را خدامحوری، وحدت و انسجام، خود اتکایی، جوان گرایی، داشتن روحیه خدمتگزاری، مسئولیت پذیری، توجه به علم و دانش، توجه به فرهنگ عاشورایی، تکلیف گرایی و رسالت محوری دانست.

همایش رزمندگان در مسجد امام حسین(ع) شهرک ولیعصر(ع) آذرشهر برگزار شد.

ارسال نظرات