خبرهای داغ:
مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان همدان:

دشمن از طریق شبیخون فرهنگی و اقتصاد وارد شده است

مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان همدان با اشاره به اینکه دشمنان با شبیخون فرهنگی و اقتصاد و اشتغال وارد شده‌اند، بیان کرد: امروز ورود اجناس خارجی را به صورت‌های مختلف در کشور شاهد هستیم و این می‌طلبد در حوزه ای که فعالیت می کنید بسیار جدی تر و فعال تر انجام وظیفه کنید.
کد خبر: ۸۹۲۴۷۷۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵

دشمن از طریق شبیخون فرهنگی و اقتصاد وارد شده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، وهب مختاران در نشست بصیرتی که با حضور مدیران و موسسان آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه ای در سالن جلسات باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: صحبت کردن از شهدا و دفاع مقدس کار بسیار سختی است.

وی گفت: امروز بحث مدافعین حرم کمتر از بحث دفاع مقدس نیست و یاد و خاطره 14 شهید مدافع حرم و 8 هزار شهید دفاع مقدس را گرامی می داریم.

مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان همدان عنوان کرد: شهدا در هشت سال دفاع مقدس پیام مولا و رهبرشان امام خمینی(ره) را لبیک گفتند و در جبهه ها حضور یافتند.

وی تأکید کرد: امروز ما نیز با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و با توجه به رسالتی که در خصوص اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال داریم که فرموده اند در پایان سال مسئولین به مردم گزارش دهند که این یک تکلیف بسیار سنگینی بر دوش مسئولین است، باید سعی کنیم با استفاده از روحیه حسینی و عاشورایی این امر را محقق سازیم.

مختاران ابراز داشت: با روحیه ایثار می‌توانیم مشکل امروز جامعه خود را که اشتغال است پیگیری کنیم و به نتیجه برسانیم.

وی با بیان اینکه جانبازان ما وقتی نام دفاع از حرم آل الله می‌آید باز هم قصد جانفشانی و ایثارگری دارند، گفت: امروز مهمترین مسأله این است که در راه شهدا گام برداریم چرا که شهید راه را مشخص می‌کند.

مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان همدان عنوان کرد: امروز ما در استان همدان در جایگاهی قرار داریم که 8 هزار شهید پشت سر ما هستند وقتی مسئولین را تقسیم می‌کردند که هر مسئول در پشت یک میز بنشیند مشخص شد که 70 شهید به شهادت رسیده تا یک مسئول در منصب مدیریتی قرار گیرد.

وی در ادامه اضافه کرد: مهمتر از همه این است که امروز بتوانیم از روحیه ایثار و شهادت طلبی شهدا درس بگیریم و در کارهای روزانه خود به‌کار بریم و این چیز کمی نیست.

مختاران در خصوص اشتغال جوانان گفت: یکی از مشکلات اساسی امروز جوانان ما اشتغال است که به یکسری از فعالیت‌ها روی می‌آورند که ممکن است در جامعه فرهنگ شهادت طلبی کم‌رنگ شود بنابراین باید مشکل اشتغال را جدی بگیریم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با شبیخون فرهنگی و اقتصاد و اشتغال وارد شده‌اند، بیان کرد: امروز ورود اجناس خارجی را به صورت‌های مختلف در کشور شاهد هستیم و این می‌طلبد در حوزه ای که فعالیت می کنید بسیار جدی تر و فعال تر انجام وظیفه کنید.

مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: ما با تأسی از حضرت سیدالشهدا(ع) آن روحیه ایثارگری و شهادت طلبی را در کارهای خود سرمشق قرار دهیم و به نحو احسن انجام وظیفه کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار