خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان همدان:
مسئول فرهنگی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: آنچه موجب پیروزی ما در دورن دفاع مقدس شد، این معنویات و توسل ها و «یا حسین(ع)» گفتن‌ها و سربند «یا زهرا(س)» و توکل به خدا بود.
کد خبر: ۸۹۲۴۷۷۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲

ملت ایران با اتکا به خدا و معنویت در دفاع مقدس پیروز شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام علیرضا طالبیان در نشست بصیرتی در جمع مسئولین اداره کل فنی و حرفه‌ای استان ضمن تسلیت به مناسبت ایام حزن و غم آل اله حضرت اباعبداله الحسین(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: همه عزت و عظمت ما وابسته به ایستادگی، مقاومت، صبر و فداکاری آن شیرمردان بود.

وی گفت: بازدید از باغ موزه دفاع مقدس به یقین یکی از کارهای شایسته است که همه ما باید انجام دهیم  که راهی برای انتقال این ارزش‌ها به نسل‌های آینده است.

مسئول فرهنگی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان همدان عنوان کرد: این‌ها نباید در تاریخ بماند بلکه باید بازخوانی شود چراکه به تعبیر مقام معظم رهبری جنگ تحمیلی و دفاع مقدس منبع عظیمی از معارف است.

وی تأکید کرد: در هشت سال دفاع مقدس ملتی دست بسته که نه ارتش قدرتمندی و نه پشتیبانی از دیگر کشورها دارد، یکه و تنها با اتکا به خدا و با توکل به تمام معنا توانستند با تمام قوا بجنگند و حق خود را بگیرند.

طالبیان در ادامه تصریح کرد: در تاریخ ما سابقه ندارد یک کشور هشت سال حداقل با 50 کشوری درگیر جنگ باشد که از هر نظر تجهیزات بیاورند تا این کشور را سرنگون کنند، اما نتوانند.

وی با بیان اینکه ملت ایران با اتکا به خدا و معنویت پیروزی در دفاع مقدس را به ثمر رساندند، با اشاره به بیانات آیت اله جوادی افزود:  شعار ملت ما را پیروز نکرد، بلکه اعتقاد پیروز کرد، سجاده ها، نمازهای نیمه شب، دعای کمیل ها، زیارت عاشوراها، دعای توسل ها، گریه‌ها و آن اشک های رزمندگان اسلام بود که این جنگ ما به پیروزی رسید.

مسئول فرهنگی اداره کل فنی و حرفه ای استان همدان  بیان کرد: در مقابل دشمنان، سلاح و نفرات ما نبود که ما را پیروز کرد چراکه آنها نفرات بیشتری داشتند و موجب پیروزی ما شد این معنویات و توسل ها و «یا حسین(ع)» گفتن‌ها و سربند «یا زهرا(س)» و توکل به خدا بود که ما توانستیم بر این مشکلات فائق آییم.

وی در پایان ابراز داشت: اگر ما می خواهیم در تمام مراحل زندگی موفق شویم تنها راه آن اول توکل به خدا و دوم استقامت است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات