خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ملایر:

حلقه‌های صالحین برای کادرسازی نسل آینده انقلاب است

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ملایر گفت: میقات صالحین و حلقه های صالحین برای کادرسازی و انقلابی عمل کردن و انقلابی ماندن نسل آینده است.
کد خبر: ۸۹۲۴۷۸۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷

حلقه‌های صالحین برای کادرسازی نسل آینده انقلاب استحجت الاسلام اسماعیل چراغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با تسلیت دهه محرم و شهادت امام حسین (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به برنامه‌های گسترده صالحین اظهار داشت: برنامه میقات صالحین در طول سال چندین بار انجام می‌شود با این نیت که حلقه های صالحین در نماز جمعه جمع شوند و نمایشی از صالحین برای عموم انجام دهند .

وی با اشاره به برگزاری میقات صالحین به مناسبت هفته دفاع مقدس افزود: این حرکت برای آشنایی هر چه بهتر و از نزدیک اولیاء با صالحین و شرکت نوجوانان و جوانان در نماز جمعه و ارتباط با نماز جمعه است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه میقات صالحین یکی از برنامه های تربیتی صالحین است، گفت: تربیت نسل آینده و پاک‌سازی برای آینده ازجمله هدف‌های صالحین است.

وی ادامه داد: یکی از صحنه‌هایی که صالحین در آن آموزش م‌ بینند نماز جمعه است چراکه نماز جمعه یک نماز عبادی و سیاسی است و با شرکت در آن می‌شود از آخرین موضوعات بصیرتی و معرفتی آگاه شد .

چراغی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن، افزود: ما درصدد پرورش نسل انقلابی هستیم که در آینده جای نسل انقلابی بزرگ‌تر را بگیرند و همان جوان گرایی در انقلاب صورت گیرد .

وی از دیگر ابعاد را تلاش در این راستا عنوان کرد که انقلابی‌هایی که در رأس کار هستند، انقلابی بمانند، ابراز داشت: صالحین برنامه های نیز برای آنان دارد که در موضوعات بصیرتی برای آنها جلساتی برگزار می‌شود.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ملایر خاطرنشان کرد: میقات صالحین و حلقه های صالحین برای کادرسازی و انقلابی عمل کردن و انقلابی ماندن نسل آینده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات