خبرهای داغ:
مسؤول برگزاری اردوی راهیان نور و حفظ آثار بسیج دانشجویی استان قم خبر داد
مسؤول برگزاری اردوی راهیان نور و حفظ آثار بسیج دانشجویی استان قم گفت: دوره آموزش روایتگری انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ویژه دانشجویان، طلاب، فرهنگیان، اساتید دانشگاه و مربیان مدارس برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۲۴۸۰۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳

مجتبی سیاری امروز در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری بسیج در قم، اظهار کرد: باید حماسه هشت سال دفاع مقدس که ملت ایران توانست با دست خالی و با توکل بر خدا در برابر یک تهاجم گسترده بین المللی بایستد و موفق و پیروز از میدان بیرون بیاید برای نسل جوان کنونی و نسل‌های آینده شناسانده شود.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا برگزاری دوره روایتگری انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در دستور کار قرار گرفته است ادامه داد: این دوره در دو کارگاه روزهای پنجشنبه برای آقایان و روزهای جمعه برای خانم‌ها به مدت هفت هفته در استان قم برگزار خواهد شد.
مسؤول برگزاری اردوی راهیان نور و حفظ آثار بسیج دانشجویی استان قم خاطرنشان کرد:هدف از برگزاری این دوره آموزشی ترویج و نشر فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس و انتقال هنرمندانه آن به نسل جوان و تحکیم پیوند ارزشی و فرهنگی نسل جوان دوران دفاع مقدس با نسل جوان امروز است.
وی افزود: مباحث این دوره و کارگاه در ۲۱ عنوان کلی و بیش از ۷۰ موضوع  توسط اساتید برجسته کشوری تدریس خواهد شد.
سیاری تاکید کرد: 223 نفر در این دوره ثبت نام کرده‌اند و شرکت کنندگان به مدت یک هفته در برنامه مصاحبه حضور داشته و پس از طی مراحل گزینش و مصاحبه، ۵۰ نفر آقا و ۵۰ نفر خانم برای شرکت در دوره انتخاب شده‌اند.
وی عنوان کرد: برای افراد پس از پایان دوره طی مراحل مشخص شده شامل قبولی در آزمون کتبی و عملی، مصاحبه تخصصی، شرکت در دوره عملی و مسیرشناسی، توسط سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه مجوز و گواهی روایتگری صادر شده و افراد برای روایتگری در کاروان‌های راهیان نور، مراسم یادواره شهدا، دانشگاه‌ها، مدارس و مراکز در سراسر کشور اعزام خواهند شد.
وی گفت: فراگیران پس از پایان دوره و کارگاه تئوری، در دوره عملی و مسیرشناسی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور خواهند یافت و یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس توسط اساتید و فرماندهان معرفی خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها