با حضور فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

چهار طرح محرومیت زدایی در میانه افتتاح شد

در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس، با حضور فرمانده سپاه آذربایجان شرقی چهار طرح عمرانی محرومیت زدایی در دهستان کاغذکنان شمالی میانه افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۲۴۸۱۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵

چهار طرح عمرانی در میانه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، این طرح ها در مجموع شامل ساخت دو خانه عالم در روستاهای گورجق و یانبلاق؛ سه حلقه چاه برای تامین آب شرب روستاهای گورجق، یانبلاق و کریان، سه منبع بتی در روستاهای گلوجه، کهورین و رشید آباد، پنج استخر کشاورزی بصورت سنگ لاشه و پلیمر در روستاهای گنجین، بارانقار، کلیان، قشلاق کهورین و یک راه بین مزارع روستای شاه علی بیگلو و همچنین انتقال آب کشاورزی به طول سه کیلیومتر در روستای گورجق می باشد.

   برای تکمیل این طرح ها، بیش از ۷۶۰ میلیون تومان از محل اعتبارات سپاه هزینه شده است که پس از طی مدت سه ماه چهار طرح از مجموع 15 طرح مذکور، تکمیل و به بهره برداری رسیده است و ۱۱ طرح دیکر با ۸۰ درصد پیشرفت در ماه های آینده به بهره برداری خواهد رسید.

   همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور سردار کریمیان فرمانده سپاه عاشورا، مسئولان بسیج سازندگی استان و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و جمعی از مسئولان و شورای ادارای شهرستان میانه، چهار طرح از مجموع ۱۵ طرح عمرانی محرومیت زدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در میانه، افتتاح و به بهره برداری رسید.

چهار طرح محرومیت زدایی در میانه افتتاح شد

    سردار کریمیان و هیئت همراه در ابتدای برنامه های افتتاح طرح های محرومیت زدایی به شهدای گمنام بخش کاغذکنان ادای احترام کرده و در انتها با حضور در منازل دو خانواده شهید، با آرمان های آن ها تجدید میثاق کردند.

چهار طرح محرومیت زدایی در میانه افتتاح شد

چهار طرح محرومیت زدایی در میانه افتتاح شد

ارسال نظرات
آخرین اخبار