مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

اقامه نماز در جامعه؛عامل اصلی کاهش فساد و فحشا

به منظور ارتقاء بینش سطح معرفتی ؛مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد اقدام به سخنرانی در جمع پایوران نمود.
کد خبر: ۸۹۲۴۸۲۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت الاسلام علی شیخ زاده در این جلسه گفت:در آغاز سوره (بقره) حدود بیست آیه در ترسیم چهره مؤمنان و کافران و منافقان مطرح شده که ۱۳ آیه از آن مربوط به جریان نفاق و منافقان است این نکته خود گواه بر این است که: شناخت این گونه دشمنان داخلی که قرآن از آنان به عنوان «ستون پنجم» یاد کرده است برای جامعه ایمانی یک ضرورت و تکلیف مهم است. افزون بر این، هوشیاری نسبت به تاکتیک‌ها و موضع گیری‌های گوناگون سیاسی اجتماعی آنان یک وظیفه عمومی و همگانی است.
وی در ادامه افزود:جریان نفاق نه تنها خود جریانی آلوده و کج راهه است، بلکه دیگران را نیز به آلودگی و بی راهه و بیماری می‌کشاند، از این رو امام علی (ع) در یک هشدار به جامعه دینی می‌فرماید: احذروا اهل النفاق فأنهم الضالون المضلّون، الزّالون المزّلون، قلوبهم دویة و سحافهم نقیّه؛ از منافقان برحذر باشید، چه این که آنان هم گمراهند و هم گمراهگر، هم خود لغزیده اند و هم لغزاننده دیگرانند درونشان بیمار است و برونشان بی عیب و سالم می‌نماید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار