فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الله یزد گفت:جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت خون شهدا و ایثار جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس یکی از قدرت‌های بزرگ منطقه محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۴۸۲۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از یزد؛سرهنگ حسین زارع کمالی در این جلسه گفت:جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت خون شهدا و ایثار جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس یکی از قدرت‌های بزرگ منطقه محسوب می‌شود. یکی از گلایه‌های ما این است که کمتر به سراغ رزمندگان می‌رویم آنها گمنام هستند و گنجینه عظیمی به شمار می‌آیند که باید در ایامی خارج از هفته دفاع مقدس نیز به آنها توجه داشته باشیم. دفاع مقدس یک انقلاب فرهنگی بود و تنها به جانبازان و ایثارگران تعلق ندارد بلکه به همه عالم و جهان اسلامی متعلق است. الگویی که امام خمینی(ره) برای دفاع مقدس ارائه کرد. حداقل در منطقه خودمان یعنی سوریه، غزه، لبنان، یمن و ... دارد خودش را نشان می‌دهد.

وی افزود: کسی نباید دفاع مقدس را مصادره کند، دفاع مقدس کلید وحدت در کشور به شمار می‌آید. همه جناح‌ها، ادیان و مذاهب در دفاع مقدس نقش داشته‌اند. حق دفاع مقدس در حوزه‌هایی مانند ادبیات، سینما و هنر ادا نشده است. از آنجایی که این فرهنگ مدال افتخاری برسینه مردم و از پرافتخارترین دوران کشور ما محسوب می‌شود باید در همه حوزه‌ها به آن بپردازیم. و مردم را از همه اقشار هنری و غیرهنری به پای کار دفاع مقدس بیاوریم.
ارسال نظرات