خبرهای داغ:
همزمان با هفته دفاع مقدس؛

یادواره آبروی محله گرامیداشت شهید «الوانی» در همدان برگزار شد

همزمان با فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم، شهید «محمدرضا زارع الوانی» یادواره شهدا آبروی محله گرامیداشت این شهید بزرگوار در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۴۸۵۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹

یادواره آبروی محله گرامیداشت شهید «الوانی» در همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت شهید «محمدرضا زارع‌الوانی» از شهدای مدافع حرم استان همدان یادواره شهدا آبروی محله، گرامیداشت این شهید بزرگوار و شهدای مدافع حرم استان با حضور سردار فرجی فرمانده تیپ۳۲ انصارالحسین(ع)، فرمانده و مسئولین سپاه ناحیه همدان، خانواده شهید، فرمانده و بسیجیان حوزه حضرت زینب (س) و اهالی محل در مقابل درب منزل این شهید بزرگوار برگزار شد.

این مراسم به همت پایگاه گل نرگس حوزه حضرت زینب(س) سپاه ناحیه همدان با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بزرگداشت یاد و خاطر شهید زارع الوانی برگزار شد.

در این مراسم سردار فرجی با تبیین ابعاد شخصیتی شهید زارع الوانی به ضرورت حضور مدافعان حرم در جبهه های مقاومت پرداخت.

سوگواری شهادت حضرت اباعبداِلله الحسین(ع)، مداحی و تجلیل از مادر و همسر شهید «زارع الوانی» از دیگر محورهای این مراسم معنوی بود.

به گزارش بسیج؛ شهید «محمدرضا زارع الوانی» از یگان ویژه صابرین نیروی زمینی سپاه دهمین شهید مدافع حرم استان همدان بود که در 6  مهر ماه سال 95 در عملیات مستشاری و در حفظ و حراست از حرم حضرت زینب(س) و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در سوریه به دست تروریست های تکفیری داعش به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات