جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(ع):
همایش «مشق رشادت» در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره ی 8 سال دفاع مقدس به همت پایگاه حضرت سکینه سمنان، در گلزار شهدای این شهرستان به همراه گلباران قبور آن کبوتران آسمانی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۴۹۱۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان؛ منصور شوقانی جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(ع) در این مراسم ضمن گرامیداشت خاطرات 3000 شهید استان سمنان و شهدای امربه معروف و نهی از منکر بیان کرد: شهدا ادامه دهنده ی نهضت سرخ عاشورایی هستند؛ آن ها از نفس افتادند تا ما نفس بکشیم؛ قامت خم کردند تا ما سربلند باشیم.

وی افزود: شهدا در 8 سال جنگ تحمیلی برای عزت طلبی ایران و حفظ ارزش های نظام ما جان دادند؛ شهدای مدافع حرم همانند شهید دانشگر، شهیدحمزه و شهید طحان اجر و پاداش دو شهید را دارند.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(ع) تصریح کرد: یکی از پیام های روز عاشورا بیعت نکردن با یزید زمان است؛ از دیگر پیام های عاشورا می توان به هجرت کردن اشاره کرد؛ همانطور که مدافعین حرم از وطن هجرت کردند.

شوقانی گفت: واقعه ی عاشورا برای بانوان نیز پیام صبر، شهامت، عفت و پاکدامنی دارد.

وی با اشاره به شهدا و وصیت نامه آنان، یادآور شد: وصیت نامه شهدای معزز بیشتر به موضوع ولایت فقیه و جایگاه امامت اشاره دارد؛ بنابراین برای ادامه ی راه شهدا نباید امام و ولی زمان خود را تنها بگذاریم؛ و از دستورات و فرمایشات ایشان غافل نشویم.

برای مشاهده عکس ها در سایز بزرگ بر روی آنها کلیک کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها