بامحوریت شهیدان فتحی زاده برگزار شد:

آبروی محله، افتخار کوچه‌ها در دهگلان برگزار شد

مراسم آبروی محله، افتخار کوچه‌ها با محوریت شهیدان فتحی زاده در شهرستان دهگلان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۴۹۵۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان با حضورسردارحسنی مدیر کل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان، مسئولین، مردم و خانواده‌های معظم شهدای شهرستان مراسم یاواره شهدای آبروی محله و افتخار کوچه‌ها به مناسبت گرامیداشت یاد وخاطره شهدا وایام دوران دفاع مقدس در کوچه شهیدان محمد و محمود فتحی زاده در شهرک شافیعه شهر دهگلان برگزار شد.


در این مراسم معنوی سردار مراد حسنی مدیر کل حفظ آثار استان کردستان ضمن تسلیت ایام محرم به تسنن وتشیع شهرستان وتبریک سالروز ایام دفاع مقدس با اشاره به شروع جنگ تحمیلی در اوایل انقلاب اظهار داشت: زمانی که انقلاب اسلامی تازه به پیروزی رسیده بود و هنوز ارتش آنچنانی در کشور وجود نداشت توسط ۱۲ لشکر با تجهیزات مدرن آن دوران به کشور ما حمله شد.


وی افزود: در چنین شرایطی مردم ایران اسلامی از هر قشر و گروه با افتخار آفرینی همیشه درتاریخ و به برکت خون شهدا صدای مظلومیت ایران اسلامی و مستضعفین را دردنیا طنین انداز نمودند و به گوش جهانیان رساندند.


سردار حسنی درادامه گفت:هفته دفاع مقدس افتخاری درهمه عصر‌ها برای ایران اسلامی است، زیرا درهیچ جای دنیا و هیچ تاریخی چنین حادثه‌ای رخ نداده که ملتی با دستان خالی وتن‌ها با قدرت ایمان در مقابل تجهیزات پیشرفته روز ایستادگی کند.

وی با اشاره به ایثار و فداکاری ۵۴۰۰ شهید استان کردستان گفت: امروز کردستان با عظمت وافتخار درایران اسلامی با امنیت بیشتر وایران اسلامی نیز درمیان کشور‌های از امن‌ترین کشور‌ها به برکت خون شهدا ودوران دفاع مقدس است.

وی درادامه گفت: جنگ ۸ ساله دوران دفاع مقدس ما با تنها با عراق نبود بلکه جنگ جهانی بود که در میدان نبرد تمام سلاح‌های پیشرفته ومدرن بلوک شرق غرب بر سرملت ما آزمایش ش، اما قدرت ایمان این ملت باعث شد سلاح‌های پیشرفته دشمن را نا کارآمد جلوه دهد.

وی با اشاره به نقش موثر ۳ عامل در پیشرفت وپیروزی ایران اسلامی گفت: رهبری نظام اسلامی، مکتب اسلام و مردم شریف ایران از ارکانی بودند که افتخار، عظمت و اقتدار را برای همیشه در دیار و کشورشان به ثبت رساندند.

سردار حسنی با اشاره به توهینات اخیر رئیس جمهور امریکا به کشورمان افزود: وحشی گیر‌های امریکا نسبت به ارزش‌های ما تازگی ندارد وآنان از همان ابتدای انقلاب نگران بودند و با کودتا‌های طبس، نوژه، ترورشخصیتها، راه اندازی گروهک‌های ضد انقلاب در مرکز، غرب و شرق کشور تمام تلاششان را برای مهار انقلاب اسلامی بکار بستند.


مدیر کل اداره حفظ آثار ونشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس افزود: عصبانیت رئیس جمهور امریکا از ایران اسلامی و هجوم به ارزش‌های این کشور برای ما افتخار است، زیرا ما مسیرمان را به برکت خون شهدا و مقام معظم رهبری به درستی طی می‌کنیم.

سردارحسنی با اشاره به حفظ وحدت در کشورمان گفت: یکی از ازنکات مهم دشمن ایجاد اختلاف، تفرقه ونداشتن اتحاد میان ملت ماست، زیرا میدانند که اتحاد ما مرگ امریکا، اسرائیل واستعمار است لذا تمام تلاششان برای ایجاد تقرقه و دو دستگی دراین کشور اسلامی است.

مدیر کل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس گفت: امروز به برکت خون شهدا اتحاد ایران اسلامی الگوی جهانی شده زیر دردوران دفاع مقدس برادران تسنن و تشیع برای نجات همدیگر جان خودشان را فدا می‌کردند و با خون ترکیبی خود به ندای رهبرشان لبیک گفتند و با خون خود وحدت را امضا نمودند.

وی افزود:عزت وافتخاری که شهدا برای ما آفریدند چشم امید تمام مسلمانان دنیا به ماست ودر هرجا که ظلم وستم باشد مردم کشورما به دستورات اسلام و شریعت اسلامی در مقابل آنان مقابله خواهند کرد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات