معاونت اقتصادی ومحرومیت زدایی قرارگاه شهید هراتی سپاه عنوان کرد: با همکاری قرارگاه منطقه ای قدس سپاه پاسداران ثبت نام و توزیع جوجه یک روزه بلدرچین در زابل انجام می شود
کد خبر: ۸۹۲۴۹۶۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
سروان پاسدارعلیرضا شهرکی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان؛ ابراز کرد: ثبت نام و توزیع جوجه یک روزه، دان بلدرچین و خریدار تضمینی بلدرچین بالغ در پایان هر دوره از پرورش دهندگان در فروشگاه بزرگ لوازم مرغداری و دامپروری قدس انجام می‌شود.
وی افزود: این جوجه‌ها با حمایت معاونت اقتصاد و مردم یاری قرارگاه منطقه‌ای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واقع در بلوار کارگر روبه روی شبکه دامپزشکی عرضه می‌شود.

شهرکی خاطرنشان کرد: تعهدات ارائه شده به پرورش دهندگان بلدرچین سیستان شامل ثبت نام جوجه بلدرچین، توزیع جوجه بلدرچین، خرید تضمینی بلدرچین مولد از پرورش دهندگان، تهیه دان با کیفیت برای سالن‌های پرورش، بازدید دامپزشک از سالن پرورش و مشاوره و تهیه کلیه لوازم برای پرورش دهندگان (آبخوری، دانخوری، رول بستر و هیتر) می‌باشد.

وی بیان کرد: دان بلدرچین و دارو برای سالن‌های پرورش بعد از بستن قرارداد به صورت نقد و پایان دوره در هر تناژ و مقدار انجام می‌شود.

معاونت اقتصادی ومحرومیت زدایی قرارگاه شهید هراتی سپاه تصریح کرد: تعداد ۴۷ هزار قطعه جوجه در دست توزیع است در حالی که ظرفیت جوجه ثبت نام شده در لیست انتظار ۱۰۰ هزار قطعه است.

وی تاکید کرد: اقتصادمقاومتی واژه‌ای با مفاهیم بسیار گسترده است که با عملی شدن آن به طور حتم اقتصاد کشور پویا و از بحران نیز رها می‌شود که در این راستا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام توان در این زمینه گام برداشته است.
ارسال نظرات