مدیر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان نهاوند:
مدیر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان نهاوند از برپایی نمایشگاه عکس «دفاع مقدس» در نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۴۹۶۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶

نمایشگاه عکس «دفاع مقدس» در نهاوند برپا شدمحمود مصباح در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن هفته گرامیداشت دفاع مقدس و به منظور ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام شامخ شهدای جنگ و یادآوری حماسه سازی‌های مردمان این سرزمین در 8 سال حماسه و جنگ، این اداره اقدام به برپایی نمایشگاه عکس با موضوع دفاع مقدس کرده است.

وی هفته دفاع مقدس را نماد استقامت و عزتمندی ملت ایران عنوان کرد و افزود: جنگ تحمیلی تنها مبارزه دو کشور ایران و عراق نبود، بلکه در واقع ما با تمامی ابر قدرت های شرق و غرب که انقلاب ما همانند خاری در چشم آنها بود وارد جنگ شدیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد نهاوند گفت: دفاع مقدس از افتخارات ماندگار تاریخ این کشور، تداعی گر ایستادگی و مجاهدت جوانان و نماد سرافرازی در آزمون بزرگ الهی است.

وی افزود: این نمایشگاه از 31 شهریور ماه به مدت 7 روز در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است .

مصباح اظهار داشت: تعداد آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه 50 اثر بوده و علاقمندان می توانند برای بازدید از آن همه روز در ایام برگزاری نمایشگاه از ساعت 8 الی 14 و 15 الی 19 به محل برپایی مراجعه و از آن دیدن کنند .

وی در پایان گفت: همچنین نمایشگاه عکسی با همین مضمون و موضوع در محل انجمن سینمای جوانان شهرستان نهاوند واقع در بلوار شهید بهشتی برپا است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات